نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مهر 1401 - 14:26
امام جمعه موقت گچساران گفت:امروز انقلاب اسلامی به خاطر اقتدار، صلابت و نفوذش در جهان مورد فتنه انگیزی دشمنان قرار گرفته است اما مردم در فتنه ها همچنان هوشیارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام صفایی،امام جمعه موقت گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص ابعاد فتنه اخیر دشمن گفت:باید توجه داشت که برطبق روایات اسلامی همه ما در مقابل وظایف و هر جایگاهی که داریم به نوعی مسئولیم و بایستی هم پاسخگو باشیم .همین دنیای غرب پشت به پشت هم برای حفظ منافع شان از یکدیگر دفاع می کنند، امام جهان اسلام به خاطر فتنه ها و رخنه هایی که دشمنان کرده است درمسیر اختلاف، جنگ و خونریزی قرار گرفته اند.

وی افزود:امروز دشمن در فضای مجازی جولان می دهد که تهدیدی جدی برای نسل جوان به شمار می رود، دشمن با تغییر باور مردم راه را برای نفوذ باز می‌کند و با زیبا جلوه دادن ضد ارزش آن را به ارزش تبدیل کرده تا زودتر به اهداف مورد نظرشان نیز برسند.

حجت الاسلام صفایی گفت:در حادثه اخیر فوت "مهسا امینی" عده ای هم صدا با دشمن خدمات نیروی انتظامی را زیر سئوال بردند و با جوسازی های دشمن نیز همراهی کردند. هفته ای نیست که شاهد شهادت عزیزانی از نیروی انتظامی در راستای صیانت از امنیت کشورمان نباشیم چرا که نیروی انتظامی حافظ امنیت ،جان،مال و ناموس مردم است و تضعیفش به هیچ وجه هم پذیرفته نیست.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:البته در بحث فوت "مهسا امینی" هر انسانی که بشنود هم ناراحت می شود ،اما عرض بنده این است بالاخره هرکسی یک مسئولیتی دارد و در مقابل قانون همه باید متواضع و خاشع بود و همه باید عمل کننده به قانون باشند.

وی افزود:همه دیدیم که بعد از این حادثه نیز دشمنان، معاندین، منافقین و...به بهانه های مختلف توطئه ها و فتنه ها کرده و رفتارهای هنجار شکنانه ای را درون کشورمان سازماندهی و مدیریت کردند،اما اینکه چند فرد بازیگر سینما و ورزشکار فضای جامعه را متشنج و دعوت به آشوب کنند آیا واقعا پذیرفته است؟.

حجت الاسلام صفایی ادامه داد:بنابراین هدف چیز دیگری بود ،مقام معظم رهبری درباره شایعه و شایعه سازی مطالب بسیاری مهمی را ایراد کردند اینکه شایعه به دستور دشمن است و آن کسی که این شایعه را اجرا می کند همان منافق است و آن کسی که فریب می خورند هم برخی مردم  ناآگاه هستند.

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد:متاسفانه در این فضای بی درو پیکر مجازی هرکسی هر چه می خواهد می نویسد و منتشر می کند،از این رو به نوعی می توان گفت که وضعیت افراد در فضای مجازی همان نشانگر شخصیت افراد می شود و نشر شایعات هم همراهی کردن با دشمن است .

وی درادامه افزود:متاسفانه در فضای مجازی واقعیت ها کتمان می شود، وظیفه هر انسانی است که در باب هر موضوعی اولا تحقیق کند و واقع بینانه به مسائل بیاندیشد.اینکه انسان همینگونه خبری بشنود و ببیند و بدون تحقیق هم ذهن مردم و افکار عمومی را متشنج کند، کار دشمن است و باید تلاش کنیم به پیشبرد نقشه دشمن هم کمک نکنیم.

حجت الاسلام صفایی گفت:البته برنامه دشمنان در فتنه اخیر نیز تخریب دین مبین اسلامی و زیر سوال بردن ارزش های انقلاب اسلامی بود و اهانت به قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص)، مقام معظم رهبری و پرچم مقدس کشورمان نشانگر این مسئله در جریان اغتشاشات ونا آرامی های اخیر بود.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:امروز انقلاب اسلامی به خاطر اقتدار ، صلابت و نفوذش در جهان مورد فتنه انگیزی دشمنان قرار گرفته است اما دشمنان و عده ای خود فروخته داخلی هم بدانند که هیچ فتنه ای توان کم کردن سرعت قطار انقلاب را ندارد چرا که مردم در فتنه ها تماما هوشیارند و پای آرمان های انقلابشان نیز ایستاده اند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها