نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آذر 1401 - 13:12
امام جمعه موقت گچساران گفت:امروز انقلاب اسلامی در حال حرکت به سمت قله های پیشرفت است و به کوری چشم دشمنان راه و مسیر انقلاب اسلامی همچنان با قدرت ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:تقوا آن است که خداوند در جایی که فرمانت می دهد غائب نبیند و در آنجایی که تو را نهی کرده است حاضر نبیند،یک انسان مومن نباید هیچگاه در مجلس معصیت حاضر شود.  

وی افزود:امروز سالروز شهادت روحانی مبارزه میرزا کوچک خان جنگلی در مبارزه با استبداد و استعمار است که به روح این شهید والامقام درود می فرستیم،روز چهارشنبه 16آذرماه روز دانشجو نامگذاری شده است که به مناسبت شهادت سه دانشجوی دانشگاه تهران(مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی( در اعتراض به سفر "ریچارد نیکسون" معاون رئیس جمهور آمریکا در سال 32 شکل گرفت.

امام جمعه موقت گچساران ادامه داد:زمانی در دانشگاه ها،دانشجویانی علیه ظلم و ستم مبارزه کردند و به عنوان الگویی بزرگ به جامعه معرفی شدند و امروز هم دانشگاه و دانشجو باید مظهر عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و ستم باشد.متاسفانه هفته های گذشته در برخی دانشگاه های ما اقدامات خوبی صورت نگرفت و کارهایی در بحث فتنه اخیر دشمن انجام شد که برای دانشگاه یک لکه ننگ به شمار می رود.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:برخی دانشجویان در هم صدایی با دشمن حرکاتی انجام دادند که در شان یک دانشجوی انقلابی و اسلامی نبود،البته اما اکثر دانشجویان کشورمان انقلابی و دوستدار ایران اسلامی هستند و به این حرکات زشت برخی دانشجویان نیز اعتراض کردند.

امام جمعه موقت گچساران گفت:امروز آن اقدام دانشجویی باعث افتخار است که فریادش علیه استکبار جهانی باشد چرا که  مستکبرین عالم قصد تحریک دانشجویان را دارند و آنها دنبال اهداف و منافع خودشان هستند و درتقابل هم ما باید دنبال ارزش ها و منافع خودمان باشیم.

وی افزود:روز پنجشنبه شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است و به روایتی فاطمیه اول است که این ایام را تسلیت عرض می کنم و از مسئولان شهرستان درخواست داریم که نسبت به فضاسازی شهرمان در این ایام هم احترام قائل شویم و سعی کنیم مجالس و روضه فاطمیه در مناطق مختلف شهرمان و حتی در منازل هم داشته باشیم که موجب رزق و برکات بسیاری است.

امام جمعه موقت گچساران ادامه داد:باید توجه داشت که تربیت و پرورش فرزند در سیره اهل بیت علیهم السلام بسیار مورد توجه قرار گرفته است.نکته بعد اینکه اخیرا مقام معظم رهبری بیانات ارزشمندی در دیدار با بسیجیان سراسر کشورمان داشتند و از اهمیت بسیج فرمودند و به سخنان حضرت امام(ره) اشاراتی هم درباره ارزش و اهمیت بسیج داشتند.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:مقام معظم رهبری فرمودند که بسیج فقط مربوط به میدان نظامی نیست و باید در همه زمینه ها بسیج حضور داشته باشد در حالی که جایگاه بسیج یک فرهنگ ،یک گفتمان و یک تفکر است و همان فرهنگی است که خدمت بی تظاهر و بی توقع به مردم کشور را شامل می شود.

 امام جمعه موقت گچساران گفت:بسیج در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه حضور داشت و افتخار آفرینی ها کردند، بسیجی بودن یک افتخار است و در این حوادث اخیر که برخی ها جنایت و خیانت به مملکت و اسلام کردند بسیجیان هشیار بودند. باید توجه داشت که دشمن دست از توطئه علیه انقلاب برنداشته و نخواهد داشت و ملت باید بیدار باشد که به حمدلله هم بیدار بوده است.

وی افزود:در فتنه اخیر بسیاری از نیروهای امنیتی ، نظامی و بسیجی ما به شهادت رسیدند این عزیزان با دست خالی به میدان آمدند اگرچه قدرت استفاده از سلاح را داشتند اما به خاطر اینکه برخی فریب خوردگان فرزندان این کشور بودند پس صبر راهبردی کردند.

امام جمعه موقت گچساران ادامه داد:در فضای مجازی یکبار ندیدیم که سلاحی از نیروهای مسلح ما به سرقت رفته باشند چون سلاحی هم به همراه نداشتند و به وسط میدان آمدند و از جان و ناموس و اموال ملت صیانت کردند،امروز انقلاب اسلامی در حال حرکت به سمت قله های پیشرفت است و به کوری چشم دشمنان راه و مسیر انقلاب اسلامی همچنان با قدرت ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:در راس این حکومت رهبر معظم انقلاب حضور دارند که مرحوم علامه حسن زاده آملی فرمودند که گوشتان به زبان رهبری باشد چرا که گوش ایشان متصل به بیان امام زمان(عج) است،بسیج حاضر در میدان است و همه و همه باید مراقب فتنه های دشمنان باشیم و از همه نیرهای نظامی ، انتظامی ، بسیج و سربازان گمنان امام زمان(عج) کمال تشکر و قدردانی را داریم.

امام جمعه موقت گچساران گفت:مقامک معظم رهبری فرمودند کسانی که چنین جنایاتی انجام دادند و از چنین جنایاتی هم حمایت کردند، بسیار حقیرتر و پست تر از آنی هستند که به جمهوری اسلامی ضربه بزنند باید مشکلات پیش پای این ملت را برطرف کرد و مسئولین هدفشان این باشد که مشکلات کشورمان را هرچه زودتر نیز مرتفع کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها