نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آذر 1401 - 10:05
چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد با حضور 23 تیم به پایان رسید تا برترین های این رویداد مشخص شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هیات داوران چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه 23 تیم از 29 آبان‌ماه به مدت 2 روز در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای اندرویدی با یکدیگر به رقابت پرداختند و رویداد با هدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی تیم‌های تخصصی تولید محتوا دراستان، حمایت و آموزش و توانمندسازی تیم‌ها برای رسیدن به بازار کسب و کار اجرا شد، منتخبان برگزیده این رویداد در کهگیلویه و بویراحمد را معرفی کرد.

در بیانیه داوران این رویداد آمده است: در بخش پویا نمایی  بامحتوا سازی در حوزه جهاد صادقانه ،شهید خوب، خدمات دولت، ملت شهادت ،مشاهیر استان ، جاذبه های گردشگری، رسومات محلی 6 تیم به رقابت پرداختند که تیم سردار دلها از شهرستان بویراحمد رتبه اول، تیم حاج قاسم سلیمانی از شهرستان گچساران رتبه دوم و تیم دختران حجاب از شهرستان دنا رتبه سوم را کسب کردند.
 
شرکت کنندگان در بخش اپ های موبایلی می بایست در رابطه با توسعه گردشگری، کار و تلاش ، اقتصاد داخلی ، سرمایه گذاری، اشتغالزایی و نشان دادن ظرفیت های بومی به تولید می پرداختند که از 8 گروه شرکت کننده تیم بچه های دنا از شهرستان دنا رتبه اول، تیم سرزمین نفت از گچساران رتبه دوم و تیم اپ سازی زاگرس از شهرستان بویراحمد رتبه سوم را کسب کردند.
 
در بخش ساخت بازی های موبایلی شرکت کنندگان می توانستند در زمینه بازیهای بومی و محلی، مقاومت، بازیهای فکری، کردشگری و ... به رقابت بپردازند که داوران این رویداد رتبه سوم را به تولید تیم شهید سلیمانی از شهرستان لنده اهدا کردند و هیچ تیمی به عنوان گروه های اول و دوم برگزیده نشد.
 
 هیات داوران چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد 2 تیم اپ سازی را از شهرستان های گچساران و چرام به عنوان تولیدات قابل تقدیر معرفی کرد.
 
 
 
انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها