نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آذر 1401 - 10:33
تیم‌های پزشکی به مناطق محروم گچساران عزیمت می کنندتا با ارائه خدمات درمانی رایگان سلامتی را به مردمان این دیار هدیه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یکی از برنامه‌های جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار است تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم این مناطق بکاهند، این بار نیزبه همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان گچساران، پزشکان جهادگر به منطقه محروم روستاهای آرو، بی بی جان آباد و ناصرآباد اعزام شدند تا به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دهند.

ایاز عباسی،مسئول بسیج جامعه پزشکی گچساران در گفت‌و‌گو با این پایگاه خبری تحلیلی دراین خصوص اظهار کرد:با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان گچساران در برنامه های مختلف تیم های درمانی جهادی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به مناطق حاشیه‌ شهری، روستاها و مناطق کم برخوردار این شهرستان اعزام می شوند.

وی گقت:خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت از اهداف اصلی برنامه‌های پیش رو است که از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است.

عباسی افزود:تیم‌های جهادی پزشکی که متشکل از پزشک متخصص، عمومی، ماما، دندانپزشک، پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت و تغذیه و داروخانه همراه با وسایل و تجهیزات مورد نیاز نیز برای ارائه خدمات به مناطق محروم نیز اعزام می شوند.

وی اظهارکرد:در این اعزام ها در بخش‌های تخصصی، عمومی، مامایی، بهداشتی و مشاوره ارائه خدمت می شود و خدماتی که در این اعزام ها ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی و متخصص،خدمات دندانپزشکی، تست قند خون و فشار خون و... به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

عباسی تصریح کرد:بنابراین در این اردوی جهادی سه روزه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، تیم های جهادی پزشکی با استقرار در روستاهای آرو، بی بی جان آباد و ناصر آباد این شهرستان و با برنامه‌ریزی دقیق و پیش‌بینی شده، موفق به ارائه خدمات سلامت و پزشکی به 600نفر از ساکنان این مناطق روستایی و عشایری گچساران شدند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها