نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آذر 1401 - 17:57
تیم نفت وگاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر هندبال کشور ، مقابل گیتی پسند اصفهان شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور امروز پس از دو هفته تعطیلی، با انجام شش دیدار  پیگیری شد.

در اولین دیدار هفته نیز تیم گیتی پسند در یک نبرد حساس پذیرای نفت و گاز گچساران بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 35 بر 27 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

 گیتی پسند که در هفته هفتم خارج از خانه مغلوب زغال سنگ طبس شده بود، در این هفته  میهمان خود نفت و گاز گچساران را شکست داد و  ضمن کسب دو امتیاز این بازی در جدول رده بندی جایگاه خود را با هشت امتیاز بهبود بخشید.

در طرف مقابل نفتی‌ها نیز در آخرین مسابقه در یک نبرد نزدیک مغلوب پیکان خراسان شدند. هرچند نفت و گاز گچساران تا اینجای فصل با چهار امتیاز در رده یازدهم جدول این رقابت ها حضور دارد.

هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان ایران در حالی امروز یکشنبه ۱۳ آذرماه برگزار شد که این مسابقات با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان دو هفته‌ای تعطیل بود و هفته نهم این رقابت‌ها جمعه ۱۸ آذرماه نیز پیگیری می‌شود.

گفتنی است سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان بر خلاف سال قبل به صورت دوره‌ای (رفت و برگشت) برگزار خواهد شد.نفت و گاز گچساران، سپاهان نوین اصفهان، پیکان سبزوار، زاگرس اسلام آباد غرب، صنعت مس کرمان، نخلستان دشتستان، رعد پدافند، فولاد سپاهان اصفهان، زغال سنگ طبس، پرواز هوانیروز اصفهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند اصفهان ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها