نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. آذر 1401 - 13:07
ششمین المپیاد ورزشی درون زندان ها با شعار « شادی، سلامتی و تندرستی » با مشارکت هیئت های ورزشی سازمان ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در زندان گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حیدرمرادی پور، رئیس زندان گچساران در خصوص برگزاری این الپمیاد ورزشی گفت: ششمین المپیاد ورزشی درون زندان ها با شعار « شادی، سلامتی و تندرستی » با مشارکت هیئت های ورزشی سازمان ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در زندان گچساران برگزار شد.

وی افزود:این المپیاد ورزشی از سوی ورزش و جوانان و سازمان زندن ها با الگویی خاص طرح ریزی و برنامه ریزی شده است که هرساله با همکاری هیات ورزش های همگانی در سطح شهرستان ها نیز برای زندانیان اجرا می شود.

مرادی پورادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، شطرنج، بازی‌های بومی محلی، کشتی پهلوانی، دارت و... با شرکت 190زندانی و به مدت چهار روز در زندان گچساران برگزار شد.

رئیس زندان گچساران تصریح کرد:باید توجه داشت که نشاط و ورزش برای زندانیان بسیار حائز اهمیت است چرا که امر ورزش در اصلاح اشتباهات گذشته و سلامت روح وجسم فرد زندانی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

گفتنی است در پایان این رقابت های ورزشی به تیم ها و نفرات برتر نیز جوایزی اهدا شد.

درادامه تصاویری از این المپیاد ورزشی را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها