نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1401 - 17:11
مسلم معین اربعین شهادت شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهیدان خوب را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسئول سازمان فضای مجازی بسیج به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهیدان هوشنگ و امید خوب پیام تسلیتی صادر کرد که متن ان به شرح زیر است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است ( امام خامنه ای مدظله العالی )
ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران، این بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام طنین انداز شد و جنایتی دیگر بر سیاهه جنایات دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود.
دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز بدانند این قبیل جنایات در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع هرگز نخواهد توانست در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی خللی وارد نماید.
شهیدان هوشنگ و امید خوب از شهرستان بهمئی نیز در میان شهدای این حمله تروریستی حضور داشتند؛ شهید امید خوب از فعالان فضای مجازی بسیج و از جمله کسانی بود که با تهیه و تولید محتواهای فاخر و ارزشی، چهره ای موثر در بیان فرهنگ شیعی و گفتمان انقلاب اسلامی بود که به آرزوی خود رسید.
بدون شک شهید امید خوب الگویی مناسب برای جوانانی است که این روزها گرفتار در دام فضای مجازی هستند و با استعانت از این شهید بزرگوار راه خود را پیدا کنند و حضوری بابصیرت و موثر در فضای مجازی داشته باشند.
 
اینجانب بار دیگر شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله در حرم شاهچراغ را به محضر حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف کشورمان و همچنین خانواده های داغدار این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم  شاهچراغ، همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را مسالت می نمایم.
 
مسلم معین
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها