نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1401 - 23:43
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به اخبار مربوط به استعفای خود واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در پی انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر اعلام کناره‌گیری "سید ناصر حسینی پور"، نماینده مردم  گچساران و باشت از نمایندگی مجلس شورای اسلامی، "سید اکبر علیزاده" از چهره های سیاسی و فرهنگی گچساران در این خصوص متنی را به این پایگاه خبری تحلیلی ارسال کرده که در ذیل آمده است.

بسمه تعالی

مردم شریف و بزرگوار شهرستان های گچساران و باشت

سلام‌علیکم.

در شب شهادت علمدار انقلاب سردار راست قامت جبهه مقاومت  حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه ،که شما مردم در تدارک برنامه های سالگرد شهادت آن اسطوره مقاومت هستید.

امروز در برخی از شبکه های مجازی خبری مبنی بر استعفای سید ناصر حسینی پور نماینده شما مردم بزرگوار منتشر و دست به دست شد . در تماس تلفنی که با ایشان داشتم . ضمن تکذیب این خبر بیان کردند که امروز فضای مجازی بخش جدا نشدنی از زندگی بشر است با این وجود افرادی هستند که با سوء استفاده از این امکانات اقدام به نشر اطلاعات  کذب و نادرست می کنند که منجر به تشویش افکار عمومی می گردد .بعضی از افراد جامعه هم بدون علم و آگاهی از صحت اینگونه اخبار اقدام به انتشار آن می نمایند. گرچه در طول یکسال گذشته بارها این افراد سودجو و کینه توز سیاسی  و مغرض اطلاعات کذبی را در خصوص بنده منتشر نموده اند که روسیاهی به ذغال ماند . این بارهم مردم بزرگوار و انقلابی دست رد به سینه شایعه پراکن ها زده و هرگز فریب این شایعات را نخواهند خورد . بنده به فضل الهی و پشتوانه شما عزیزان با تمام توان در خدمت رسانی به مردم شریف گچساران و باشت آماده و در صحنه بوده و هستم.

(سید اکبر علیزاده )

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها