کدخبر: ۷۸۳۷۴
۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۱
چاپ

کارگران گچسارانی مطرح کرد:

حمله به «عین الاسد» توخالی بودن ابهت آمریکا را نشان داد

کارگردان گچسارانی گفت: سردار سلیمانی یک مکتب و یک تفکر بود که در کل جهان منتشر شده است،و خون شهید سلیمانی موجب شد که جبهه مقاومت بیش از همیشه قدرتمند‌تر نمایان شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اورنگ نارکی، نویسنده و کارگردان گچسارانی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به ابعاد حمله موشکی به پایگاه آمریکایی "عین الاسد" گفت: حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد بعد از شهادت "سردار سلیمانی" صورت گرفت که در نتیجه ناامن شدن حضور منطقه‌ای آمریکایی‌ها را در پی داشت.


وی افزود: حمله به پایگاه هوایی آمریکایی‌ها اولین واکنش نظامی در مقابل اقدام تروریستی دولتمردان آمریکایی بود و به خوبی هم نشان داد که جمهوری اسلامی در هر شرایطی توان مقابله با دشمن را دارد، هرچند موشک باران عین الاسد به جهت انتقام خون شهید سلیمانی اقدامی التیام بخش برای ملت بزرگ ایران و همه آزادی خواهان جهان بود.


نارکی ادامه داد: البته در هم کوبیدن پایگاه عین الاسد توسط هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هینمه آمریکایی‌ها را در جهان خدشه دارد کرد و به نوعی هم اعتماد به نفس را در جبهه مقاومت دوچندان کرد اگرچه این واقعه به خوبی نشان داد که دوران یکه تازی آمریکایی‌ها به سر آمده است.


کارگردان گچسارانی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی هزینه سنگینی برای جهان استکباری رقم زد، با این وجود ملت بزرگ ایران و سایر کشور‌های آزادی خواه دنیا خون شهید سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت را از یاد نمی‌برند و این در حالی است که اربابان نظام سلطه خواب راحتی نخواهند داشت چرا که خوب می‌دانند انتقام خون شهید سلیمانی حتمی است.


نارکی تصریح کرد: امروز کشور‌های جهان به قدرت موشکی و عظمت تکنولوژی پیشرفته نظامی ایران اعتراف کرده‌اند و با احترام بیشتری از ایران یاد می‌کنند، در حقیقت عین الاسد نماد قدرت منطقه‌ای آمریکا به شمار می‌رفت که با فرود آمدن ۱۳موشک نقطه زن به این پایگاه مهم و استراتژیک یک پیروزی نظامی بزرگ با اهمیت فوق‌العاده راهبردی برای کشورمان به حساب می‌آید.


وی ادامه داد: هرچند به فرموده رهبر معظم انقلاب این حمله موشکی فقط یک سیلی بود و انتقام سخت خون شهید سلیمانی و یاران‌ایشان اخراج نیرو‌های آمریکایی از کل آسیا و منطقه خاورمیانه است، بنابراین رسوایی و توخالی بودن بلوف‌ها و تهدیدات آمریکایی‌ها را می‌توان یکی از دستاورد‌های حمله به عین الاسد نام برد.


نویسنده گچسارانی در پایان هم گفت: سردار سلیمانی یک مکتب و یک تفکر بود که در کل جهان منتشر شده است و نظام استکباری فکر می‌کرد که با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد اما خون شهید سلیمانی موجب شد که جبهه مقاومت بیش از همیشه قدرتمند‌تر نمایان شود.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها