کدخبر: ۷۸۳۸۵
۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۹
چاپ

فرماندارگچساران مطرح کرد؛

خسارت بارندگی شدید شب گذشته در گچساران+تصاویر و فیلم

فرماندار گچساران گفت:بارش‌های شب گذشته این شهرستان علاوه بر انسداد راه های عشایری باعث بوجود آمدن حجم بالایی از آبگرفتگی در برخی مناطق این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، روانبخش دیهیمی خوب،فرماندارگچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص میزان خسارت بارندگی‌های اخیر در این شهرستان گفت:در پی بارندگی شب گذشته نیز برخی راه های مناطق عشایری شهرستان مسدود شد که با همکاری شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران، راه و شهرسازی و امور عشایر بازگشایی شدند، اگر چه کار بازگشایی برخی مناطق همچنان ادامه دارد.

 
وی افزود:با این وجود نیز آبگرفتگی برخی مناطق سطح شهر همچون خیابان‌ها و مسیرهای عبور و مرور را هم داشتیم که با تلاش نیروهای خدمات رسان این مشکل هم در سریعترین زمان ممکن مرتفع شد. هرچند به خاطر بارش شدید باران؛ برخی منازل در مناطق شهرک هدایت، رادک، کوی کارکنان دولت و آبگرمو هم دچار آبگرفتگی شده بودند.
 
دیهیمی خوب ادامه داد:بنابراین با تلاش نیروهای امدادی و با پمپاژکردن آب به بیرون مشکل آبگرفتگی منازل این مناطق نیز مرتفع شد. شب گذشته نیز بخشی از کانال هدایت آب در مرکز شهر نیز ریزش کرد که مجبور به جابجایی برخی دکه‌های روزنامه فروشی در این نقطه از شهر شدیم.
 
وی افزود:کار بازسازی کانال در دستور کار قرار گرفته است که بایستی هرچه زودتر نیز این مشکل برطرف شود، لازم به ذکر است که میزان خسارت بارنگی شب گذشته در دست بررسی قرار دارد و به زودی به رسانه ها نیز اعلام خواهیم کرد.
 
فرماندار گچساران در ادامه تصریح کرد:باید توجه کرد که سامانه بارشی که طبق هشدارهای هواشناسی در مدت‌های اخیر مهمان استان بوده در گچساران نیز فعالیت خود را از چند شب گذشته آغاز کرده بود که تمام دستگاه‌های عضو ستاد بحران گچساران در حالت آماده باش کامل قرار داشتند.
 
وی ادامه داد:بنابراین دستگاه‌های عضو ستاد بحران این شهرستان به طور کامل و ۱۰۰ درصد آماده مهارهرگونه حوادث بلایای طبیعی اعم از سیل هستند و تعامل، همکاری و آمادگی بسیار خوبی بین دستگاه‌های عضو ستاد بحران گچساران وجود دارد، که همه این موارد را در مهار حوادث مانند باران تند و سیلاب گذشته به خوبی می‌توان دید.
 
فرماندار گچساران در پایان هم خاطرنشان کرد که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، ستاد بحران شهرستان آمادگی کامل را برای مهار و برخورد با آن را دارد.

 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها