نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. بهمن 1401 - 11:50
داوران یک بازی تدارکاتی در گچساران مورد ضرب و شتم برخی اعضای کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، احسان نعمتی، داور فوتبال گچسارانی در گفتگو با این پایگاه خبری در این خصوص گفت: روز گذشته قضاوت دیدار تدارکاتی فوتبال بین تیم‌های نفت و گاز گچساران و ستارگان دیشموک را بر عهده داشتم که دو تن از داوران «سامان انباز پور» و «محسن مقیمی» بنده را در این امر یاری می‌کردند.

وی افزود: بازی در نیمه اول بدون هیچ اتفاق خاصی به پایان رسید و اما در نیمه دوم نیز اعتراضاتی از سوی کادر فنی تیم نفت و گاز گچساران به تیم داوری شکل گرفت، بنده به‌عنوان قاضی میدان وظیفه داشتم که هرازگاهی به کنار زمین بیایم و اعضای کادر فنی هر دو تیم و بازیکنان را دعوت به آرامش کنم.

نعمتی تصریح کرد: ازجمله مواردی که بنده مطرح کردم اینکه بازیکنان و اعضای کادر فنی تنها به فوتبال و رقابت بپردازند و کار قضات را بر عهده تیم داوری بگذارند، اما متأسفانه دراین‌بین یکی از مربیان تیم نفت و گاز گچساران اعتراضات و توهین‌هایی را به بنده نسبت داد که در ادامه هم بازهم ایشان و سایر کادر فنی را دعوت به آرامش کردم.

داور لیگ برتر فوتسال کشورمان گفت: بااین‌وجود در ادامه کار هم اعتراضات و توهین‌ها به تیم داوری بالا گرفت در این هنگام نیز یکی از کمک‌داوران در واکنش به اعتراضات کادر فنی تیم نفت و گاز مطالبی را بیان کردند که درادامه با برخورد فیزیکی یکی از مربیان نفتی‌ها همراه شد که در این هنگام بنده با دادن کارت قرمز وی را از زمین مسابقه اخراج کردم.

وی افزود: اگرچه اعتراضات و توهین‌ها هم بالاگرفته بود و بنده در تصمیمی بازی را نیمه‌تمام اعلام کرده و به همراه تیم داوری به رختکن بازگشتیم؛ اما این پایان ماجرا نبوده و درراه ورود به رختکن بازهم با برخورد فیزیکی و توهین‌های برخی از اعضای کادر فنی تیم نفت و گاز گچساران روبرو شدیم که در ادامه بنده و تیم داوری را به شدت مورد ضرب و شتم قراردادند، اگرچه تهدیدهایی هم از سوی این افراد به تیم داوری نیز صورت گرفت.

نعمتی تصریح کرد: این را هم بدانیدکه تا این لحظه هم هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی تیم نفت و گاز گچساران و یا مدیران این تیم، از بنده و تیم داوری دلجویی نکرده اند حتی دریغ از یک تماس تلفنی ساده و این در حالی است که از طرق قانون و مراجع قضایی پیگیر این موضوع هستیم.

داور گچسارانی لیگ برتر فوتسال گفت: باید توجه کرد که تیم داوری از سوی هیئت فوتبال و کمیته داوران شهرستان به جهت قضاوت این دیدار دوستانه دعوت شد و اما این برخوردهای زننده و ناشایست به‌هیچ‌عنوان زیبنده مجموعه فوتبال نفت و گاز گچساران با این قدمت و سابقه نخواهد بود، هرچند از طرف هیئت فوتبال و کمیته داوران شهرستان عزیزانی نیز تماس گرفتند و این حرکت را محکوم کردند.

وی در پایان هم گفت: معتقدم هیچ داوری در کار سخت قضاوت از اشتباه مبرا نخواهد بود اما این‌گونه برخورد و ضرب و شتم تیم داوری نیز شایسته مجموعه تیم نفت و گاز گچساران هم نبود، به‌هرحال امیدوارم هیچ‌وقت شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال شهرستان و استانمان نباشیم.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها