نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. بهمن 1401 - 7:50
کارگردان گچسارانی گفت: اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران بر محبوبیت این نهاد انقلابی در اقصی نقاط عالم نیز خواهد افزود و این توطئه مذبوحانه دشمن محکوم‌به شکست است.

 اورنگ نارکی، نویسنده و کارگردان گچسارانی در گفتگو صبح زاگرس؛ در خصوص اقدام اخیر اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران گفت: این اقدام سران اروپایی، سرسپردگی محض آن‌ها به صهیونیسم جهانی را می‌رساند بنابراین وقتی در فتنه اخیر از ملت بصیر ایران سیلی خوردند بازهم چنین توطئه‌ای را طرح‌ریزی کردند.

وی افزود: نظام سلطه به خیال خام خود می‌تواند با چنین اقداماتی حرکت روبه‌جلوی انقلاب اسلامی را متوقف کند، اگرچه باید توجه کرد که جمهوری اسلامی ایران 44 سال است که از سوی جهان استکباری تحت شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی قرارگرفته درحالی‌که این دسیسه دشمنان از روی کینه و شکست است.

نارکی ادامه داد: بااین‌وجود نیز نام سپاه پاسداران با انقلاب اسلامی گره‌خورده است و همواره عملکرد این نهاد انقلابی در تقابل با جهان استکباری درخشان بوده و در طی این مسیر ارزشمند نیز شهدای والامقامی همچون «شهید حاج قاسم سلیمانی» را تقدیم کرده است.

کارگردان گچسارانی تصریح کرد: البته ایادی استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی دریغ نکرده و حتی در کنار اعمال تحریم‌های فلج‌کننده علیه کشورمان از تحریم کالاهای اساسی، دارویی و مواد اولیه صنایع و ...فروگذار نشده است و با این اقدام جدید علیه سپاه پاسداران بازهم آشکارتر از همیشه خوی استکباری‌شان را نشان می‌دهند.

نویسنده گچسارانی گفت: ازاین‌رو اقدام سران اروپایی علیه سپاه، دخالت در امور داخلی کشورها به شمار می‌رود که خود اقدامی غیرمنطقی و نقض قوانین بین‌الملل است و این در حالی است که نیروهای مسلح کشورمان در سطحی از بازدارندگی قرار دارند که این‌گونه تهدیدات هیچ خللی به اهداف متعالی آن‌ها وارد نخواهد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: این‌یک واقعیت است که گروه تروریستی داعش، مولود آمریکا و رژیم صهیونیستی بود که با هوشیاری و اقدام مؤثر سپاه قدس با فرماندهی شهید سلیمانی این شجره خبیثه در منطقه متلاشی شد و این اقدامات سپاه پاسداران نه‌تنها برای مردم منطقه بلکه خود اروپا هم امنیت و آرامش را به ارمغان آورد.

 نارکی ادامه داد: این نکته هم بسیار حائز اهمیت است که سپاه پاسداران علاوه بر تقابل با نظام سلطه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سازندگی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی، عمرانی و...در حال خدمت‌رسانی به مردم کشورمان بوده و استوارتر از همیشه نیز پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

نویسنده گچسارانی در پایان هم گفت: اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران بر محبوبیت این نهاد انقلابی در اقصی نقاط عالم نیز خواهد افزود و این توطئه مذبوحانه دشمن همچون همیشه محکوم‌به شکست است.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها