نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. اسفند 1401 - 13:45
مدیر خدمات شرکت نفت وگازگچساران خبر داد؛
برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در گچساران
ابوالحسن غلامی گفت: نمایشگاه بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی روز سه‌شنبه ۹ اسفندماه آغاز به کرده و به مدت ۱۰ روز در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ابوالحسن غلامی، مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی به همت امور فرهنگی این شرکت خبر داد و گفت: این نمایشگاه بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی روز سه‌شنبه ۹ اسفندماه آغاز به کرده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: باوجود گذشت زمان و پیشرفت فنّاوری و دسترسی به امکانات و تجهیزات دیجیتالی و مجازی، کتاب‌خوانی به‌عنوان یکی از راه‌های دسترسی جامعه به اطلاعات مختلف هنوز جایگاه خود را حفظ کرده است، اگرچه کتاب‌خوانی فراتر از یک روش بلکه یک فرهنگ است که باید حفظ شود و این فرهنگ با مدیریت و آموزش خانواده‌ها به نسل‌های جدید انتقال و آموزش داده شود.

غلامی تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی بیش از ۱۰۰ ناشر برتر کشوری در معرض دید و استفاده علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تخفیف ۲۰ درصدی فروش کتاب و محصولات فرهنگی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این محصولات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تاریخ، ادبیات، کودک و نوجوان، روانشناسی، هنری و زبان تعریف‌شده است.

غلامی کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ و ۱۵ عصر الی ۲۱ در مکان باشگاه مهرگان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی به‌ویژه کتاب و محصولات فرهنگی گامی در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برداریم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها