نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. ارديبهشت 1402 - 14:22
پدر شهید والامقام «حسین پرویزی» از شهدای پد خندق دار فانی را وداع گفت و به‌سوی حق شتافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مرحوم «بهرام پرویزی» پدر گران‌قدر شهید والامقام «حسین پرویزی» از شهدای حماسه پد خندق دار فانی را وداع گفته و پس از سال‌ها دوری و غم فراق، به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری این پدر شهید امروز عصر در بهشت‌زهرای گچساران برگزار خواهد شد.

شهید حسین پرویزی سال 1350 در روستای ممسنی دیده به جهان گشود. دوره تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش به اتمام رساند. در مدرسه فعالیت‌هایی در جنبه‌های مختلف مانند مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه داشت. اکثر اوقاتش صرف مطالعه کتب گوناگون مذهبی و عرفانی بود. تحصیلاتش نیز موفق و از شاگردان ممتاز بود. وی در امتحانات ورودی مدرسه عشایری شیراز قبول شد و در رشته ریاضی فیزیک ادامه تحصیل داد.

در پی حمله‌های هوایی دشمن مدرسه آن‌ها تعطیل شد و او به فرموده امام راحل که «جنگ در رأس مسائل است» راهی جبهه‌های نبر حق علیه باطل شد. سرانجام به دنبال اصابت گلوله به پایش، براثر خونریزی زیاد در 4 تیرماه سال 67 در جزیره مجنون مفقودالاثر شد. پس از مدت‌ها با بازگشت اسرا و دادن نشانی، جسد مبارکش پیدا و در تاریخ 23 خرداد سال 71 در گلزار شهدای گچساران به خاک سپرده شد.

پیام شهید

پدر جان مطمئن باش که مرگ شرافتمند بهتر از زندگی با ننگ و ذلت است و این را بدان که نه‌تنها من بلکه کلیه افرادی که احساس مسئولیت می‌کردند به جبهه آمده‌اند و من به خاطر اینکه احساس مسئولیت می‌کردم تصمیم به این امر مهم گرفتم از شما و مادرم به خاطر زحماتی که برای من کشیدید سپاسگزاری می‌کنم و از همگی حلالیت می‌طلبم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها