نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. ارديبهشت 1402 - 15:06
امام‌جمعه موقت گچساران گفت:خواهش داریم از مسئولین استان نسبت به مسئله تونل بی‌خیال و بی‌تفاوت نباشند و حساسیت بیشتری به خرج دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: بنده خدا بودن به حرف نیست و خداوند سعادت ما را می‌داند که در چیست و همه باید از خداوند پروا داشته باشیم و باید خداوند را در تمام لحظات زندگی دید چراکه راه رستگاری در پیمودن راه تقوا خواهد بود.

وی افزود: نکته بعد اینکه داشتن جمعیت جوان برای کشورمان بسیار حائز اهمیت است و مقام معظم رهبری چند سالی است که تذکر جمعیت کشور را داده‌اند، دولت باید در این زمینه امکانات و تسهیلاتی را برای فرزند آوری افراد جامعه انجام دهد، اگر دولت انقلابی واقعاً دغدغه جوانی جمعیت را دارد باید تلاش کند و اما روز ملی جمعیت یک هشدار است و جمعیت کشورمان در حال پیر شدن است و مسئولین باید وظیفه‌شان را انجام دهند و مردم هم باید به این مسئله اهمیت دهند.

حجت‌الاسلام صفایی ادامه داد: یکشنبه اول ذی‌القعده روز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها است که روز دختر نام‌گرفته است و آغاز دهه کرامت است، الگوی دختران جامعه ما باید فاطمه معصومه سلام‌الله علیها باشد و دختران سرزمین ما تابع دستورات اسلام باشند.

امام‌جمعه موقت گچساران تصریح کرد: متأسفانه شاهد مسئله بدحجابی و در برخی مکان‌ها بی‌حجابی توسط عده‌ای هنجارشکن هستیم و درواقع فرد بی‌حجاب مقابل دستور پروردگار عمل می‌کند هرچند دشمن پشت این موضوع است و خط دهی می‌کند، اما تا کی باید این مسئله کش پیدا کند و روزبه‌روز این مسئله بدتر می‌شود و آقایان مسئولین کدام راه را می‌روید و انتظار این است که قوای سه‌گانه قوانین مناسبی برای حجاب اتخاذ کنند.

حجت‌الاسلام صفایی گفت: آغاز هفته حج است و مقام معظم رهبری مطالب ارزنده‌ای در این خصوص بیان کردند حجاج همه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در مناسک حج حضور دارند و از این اجتماع بزرگ باید یک فریاد بلند شود و آن فریاد همدلی است و حج باید یک مسئله تمدنی در معارف اسلامی و ارتقای امت اسلامی و نزدیکی دل‌های امت اسلامی در مقابل کفر باشد.

وی افزود: این روزها جسارت رژیم کوک کش اسرائیل در حق مردم مسلمان فلسطین را شاهد هستیم که بی‌حرمتی کردند و حرمت مسجدالاقصی را شکستند و امت اسلامی باید یکدل و یکپارچه در مراسم معنوی حج و تنها یک فریاد دشمن‌شکن برای مقابله با این رژیم جعلی بلند شود.

حجت‌الاسلام صفایی ادامه داد: بنابراین هرروز که می‌گذرد جنایات تازه‌ای از این رژیم را شاهد هستیم که به پشتوانه استکبار جهانی مردم را به خاک و خون می‌کشانند و بیش از چهار و نیم میلیون نفر جمعیت مسلمانان به دست ایادی استکبار به شهادت رسیده‌اند و اسرائیل بلای جان مسلمانان شده است.

امام‌جمعه موقت گچساران تصریح کرد: دوشنبه اول خرداد آغاز محاصره اقتصادی ایران در سال 59 توسط دشمنان است. یک تحریم همه‌جانبه برای از بین بردن جمهوری اسلامی، اما ملت همچنان بیدار است و در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است و ملت ایران اسلامی سربلند و پیروز از این امتحان بزرگ هم بیرون خواهند آمد.

حجت‌الاسلام صفایی گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر است که به نام روز مقاومت و ایثار و پیروزی نام‌گذاری شده است و باید یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس گرامی داشته شود.

وی افزود: دولت تلاش می‌کند و مردم این را حس می‌کنند اما از طرفی هم‌فشار بر مردم و اقشار ضعیف جامعه بسیار احساس می‌شود خرید خودرو و خانه امروز به آرزویی برای مردم تبدیل‌شده است.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: امروز سفر آیت‌الله اعرافی را به شهرستان گچساران داشتیم که انشا الله در سفر این بزرگوار مشکلات حوزه‌های علمیه شهرستان مرتفع شود. در آینده‌ای نزدیک سفر ریاست محترم جمهوری را به استان خواهیم داشت و مسئولین بیشتر پیگیر مشکلات مردم باشند و اما مسئول دلسوز کسی است که مشکلات این مردم را بیان کنند.

وی در پایان اظهار کرد: متأسفانه کسی دلش برای تونل دیل نسوخته و نمی‌سوزد، تونل دیل بعد از خرج کردن میلیاردها تومان رهاشده است، این تونل فقط برای شهرستان نیست و یک‌راه بزرگ سراسر در جنوب خواهد بود و منافع بسیار زیای را به دنبال خواهد داشت و خواهش داریم از مسئولین استان نسبت به مسئله تونل بی‌خیال و بی‌تفاوت نباشند و حساسیت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها