کدخبر: ۷۸۸۳۰
۰۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳
چاپ

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران:

عدالت‌طلبی و استکبارستیزی پیام مهم اربعین است

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز راهپیمایی باشکوه زائران اباعبدالله علیه‌السلام در اربعین، موجب نگرانی سلطه‌جویان عالم و وحشت استکبار جهانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام محمدهادی عرفانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد حرکت عظیم اربعین گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی نماد وحدت مسلمانان جهان است و این سفر معنوی حرکت عظیمی است که با شور آغاز و به شعور نیز تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: شاخص‌ترین پیام اجتماع بزرگ اربعین همانا عدالت‌طلبی، استکبارستیزی، وحدت و آزادگی است و راهپیمایی اربعین این پیام را به سراسر جهان مخابره می‌کنند که مردمانی که می‌خواهند در منطقه امنیت و آرامش حکم‌فرما باشد باید در خط مبارزه با نظام سلطه قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام عرفانی بابیان اینکه راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) است، تصریح کرد: حضور جوانان و نوجوانان در پیاده‌روی باشکوه اربعین خار چشم دشمنان شده است چراکه این حرکت بت‌شکن بوده و عزت و اقتدار مسلمان‌ها به‌ویژه شیعیان در این حرکت ظهور و بروز پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز راهپیمایی باشکوه زائران اباعبدالله علیه‌السلام در اربعین، موجب نگرانی سلطه‌جویان عالم و وحشت استکبار جهانی شده است، بنابراین جریان اربعین یک جریان تمدنی پویا است که می‌تواند گام‌به‌گام زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی در زمان امام زمان (عج) باشد. 

حجت‌الاسلام عرفانی در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت اربعین تأمین‌کننده وحدت موردنیاز برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است اگرچه اقشار مختلف مردم با حضور در همایش میلیونی اربعین حسینی استکبارستیزی خود و همچنین عزت و اقتدار اسلام را به نمایش می‌گذارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص عظمت اربعین می‌فرمایند که در شرایطی که دشمنان اسلام از همه ابزارها و تمام امکانات مالی و مادی خود برای مقابله با امت اسلامی استفاده می‌کنند، خداوند متعال راهپیمایی اربعین را ناگهان این‌گونه عظمت و جلوه می‌دهد.

حجت‌الاسلام عرفانی بابیان اینکه در تمدن نوین اسلامی ارزش‌های والای انسانی حاکمیت دارد، افزود: امروز اجتماع بزرگ اربعین به نماد معرفت حسینی تبدیل‌شده و تلاش می‌کند تا انسان گرفتار در ظلم و فساد را نجات دهد و باید این فرصت بزرگ تمدن سازی را هم مغتنم شمرد.

انتهای خبر/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها