کدخبر: ۷۸۸۵۶
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳
چاپ

صبحگاه مشترک هفته« دفاع مقدس»در گچساران/امیر حقیقت‌جو: دفاع مقدس نماد اتحاد ملت ایران است+ تصاویر

مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای مسلح، بسیجیان، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، مدیران و روسای ادارات در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

 امیر سرتیپ علی حقیقت‌جو از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نبرد حق علیه باطل بود و استکبار جهانی باهدف متوقف کردن انقلاب اسلامی جنگ هشت‌ساله را به مردم ایران تحمیل کرد و همه ظرفیت‌های خود را برای تسلیم کردن این ملت غیور به صحنه آورد، اما در عمل شکست خوردند.

وی بابیان اینکه دفاع مقدس تداعی گر اتحاد و انسجام ملت ایران در مقابل زیاده خواهی دشمن بود، افزود: حقیقتاً ملت بزرگ ایران اسلامی با اعتقاد راسخ به آموزه‌های ارزشمند دین مبین اسلام در مقابل قدرت‌های استکباری مقاومت و ایستادگی کردند و نتیجه این جان‌فشانی‌ها هم نصرت خداوند و پیروزی در این جنگ نابرابر بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه اظهار کرد: رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های فرزندان ایران‌زمین در دوران دفاع مقدس با پیروی و الگوپذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده‌خواهی‌ها و یاوه‌گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفت به‌گونه‌ای که حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادیم.

 امیر حقیقت‌جو بابیان اینکه اقتدار امروز انقلاب اسلامی از برکات دفاع مقدس است، افزود: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با شایستگی تمام به ندای حضرت امام (ره) لبیک گفتند و همچون یاران امام حسین علیه اسلام درصحنه ماندند و مسیر حق را ادامه دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: شهید چمران الگوی واقعی و طلایه‌دار مدیریت جهادی بودند و این شهید والامقام در روزهای سخت آغاز جنگ تحمیلی به‌واقع باتدبیر و درایت توانست مدیریت جهادی را به نمایش بگذارند. ایشان در زندگی به‌تمام‌معنا غرق در معرفت الهی بودند و شخصیتی علمی، انقلابی، مبارز، مؤمن و عارف‌مسلک بودند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تصریح بر اینكه بسیج در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی جانانه‌ای داشت، گفت: از همه طیف‌ها، اقوام، مذاهب و گروه‌های مختلف كشور به‌عنوان بسیجی در جبهه حاضر بوده‌اند و در دفاع مقدس نوجوانانی باوجود صغر سنی اما با دست‌کاری شناسنامه‌هایشان به جبهه می‌آمدند و در عملیات شرکت می‌کردند بنابراین این شهدا بودند که با خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

ادامه نیز تصاویر را مشاهده کنید.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها