کدخبر: ۷۸۸۷۰
۰۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۶
چاپ

همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد؛

اجرای رزمایش «رهروان شهدا» درگچساران+تصاویر

همزمان با هفته دفاع مقدس در راستای طرح رهروان شهدا از 250 خانواده شهید شهرستان گچساران سرکشی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با هفته دفاع مقدس، 250 خانواده شهید گچساران با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران، جمعی از مسئولان و بسیجیان در قالب رزمایش رهروان شهدا تجلیل شدند.

سرهنگ سیدحمزه محقق زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، رزمایش رهروان شهدا را از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد:خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند. امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

وی افزود: اگر امروز به شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده معظم شهدا افتخار می‌کنیم به این دلیل است که عزت، اقتدار و امنیت کشور برگرفته از دفاع مقدس ، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان است و این فرهنگ ارزشمند که شاخصه‌های زیادی در آن نهفته است، در طول این سال‌ها توانسته کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کند.

سرهنگ محقق زاده افزود:بنابراین هر فردی که در جامعه نسبت به خون شهداء ادای دین می کند پس وظیفه دارد که تکریم از خانواده های شهداء،ایثارگران و جانبازان را سرلوحه اقداماتش قرار دهد چرا که دیدار با چنین خانواده هایی تقویت روحیه خدمتگزاری در جامعه را دوچندان خواهد کرد و تا زمانی که چنین روحیه ای در کشورمان نیز حاکم باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی ادامه داد: معتقدیم دیدار با خانواده های معظم شهداء بایستی در جامعه نهادینه شود، که این مهم نیز در راستای پایبندی به ارزشهای والای نظام اسلامی خواهدبود و در واقع  نیز قدردانی عملی از شهداء و خانواده های آنها به معنای ادامه راه و حرکت در مسیر شهداء است.

گفتنی است طی این رزمایش، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج گچساران،مسئولان و بسیجیان با حضور در منزل خانواده شهدا از صبر و شکیبایی آنان تجلیل و به مسائل و مشکلات آنان نیز رسیدگی کردند.

انتهای خبر/

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها