کدخبر: ۷۸۸۸۴
۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۵
چاپ

توسط گردان امام حسین علیه‌السلام انجام شد؛

دیدار با خانواده شهدای تیپ 48 سپاه فتح در گچساران+تصاویر

جمعی از کارکنان تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل خانواده معظم شهدای گچساران یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرگرد شهریار محمدی تبار، فرمانده گردان ۴۸۵ امام حسین علیه‌السلام گچساران در این آیین گفت: خانواده معظم شهدا، بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آن‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را یادآوری می‌کند.

وی دیدار با خانواده شهدا را افتخار و فرصتی مغتنم برای تجدید روحیه خدمت برشمرد و افزود: خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود درراه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی کار بزرگ و عظیمی انجام داده‌اند درحالی‌که عزت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

فرمانده گردان ۴۸۵ امام حسین علیه‌السلام گچساران تصریح کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاور مردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا خود بزرگ‌ترین درس برای همه ما خواهد بود و وظیفه همگانی را برای صیانت و ادامه راه آن‌ها سنگین می‌کند.

وی بابیان اینکه باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های خانواده معظم شهدا باشیم، گفت: بر همه ما واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار داده و در حد توان رضایت آنان را جلب کنیم.

محمدی تبار در ادامه نیز اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دیدار و سرکشی از خانواده 54 شهید پاسدار دوران دفاع مقدس (شهدای پاسدارتیپ 48 سپاه فتح استان) در شهرستان گچساران را در برنامه داشتیم که این مهم توسط مجموعه گردان امام حسین علیه‌السلام و به نمایندگی از سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها