کدخبر: ۷۸۹۴۲
۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۵
چاپ

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران:

13آبان فرصتی برای تبیین اهداف استکباری آمریکا است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان، روز اعلام بیزاری از استکبار جهانی است دشمنان در طول ۴۴ سال گذشته تمام تلاش خود را برای براندازی این انقلاب به کار گرفته و همواره شکست خوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، جهانگیر علیزاده، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران در گفتگو با صبح زاگرس؛ با اشاره به اهمیت و جایگاه 13 آبان در تداوم حرکت انقلاب اسلامی گفت:13آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است و روزی است که حماسه، ایثار و فداکاری نوجوانان و جوانانی را یادآوری می‌کند که خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار را به جوامع آزادی‌خواه جهان آموخته است و اگر مشاهده می‌کنیم که جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی قدرت پوشالی صهیونیست‌ها را به چالش می‌کشند و آن‌ها را تحقیر می‌کنند از برکات صدور انقلاب اسلامی است.

علیزاده تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران خواهان هیچ‌گونه جنگی در جهان نبوده و نیست و جنگ را بزرگ‌ترین تجلی ناامنی در عرصه سیاست و اجتماع می‌داند؛ اما جلوی زورمداران و قدرت‌های استکباری جهان ایستاده است و امروز دفاع از آرمان فلسطین را وظیفه خود می‌داند.


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان، روز اعلام بیزاری ازاستکبار جهانی است دشمنان در طول ۴۴ سال عمر پربرکت انقلاب تمام تلاش خود را برای براندازی این انقلاب به کار گرفته و همواره با شکست مواجه شده است.

وی ادامه داد: مبارزه با نظام سلطه حاوی پیام‌های معناداری است که تکرار و یادآوری آن به‌ویژه برای نسل جوان جامعه بسیار راهگشا خواهد بود و می‌تواند هوشیاری در برابر دسیسه‌های دشمنان را تضمین و دائمی سازد.

علیزاده اظهار کرد: حقیقتاً 13 آبان فرصتی برای تبیین اهداف استکباری آمریکا است چراکه آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش، متعهد به مقابله با حرکت انقلابی ملت ایران هستند و علت اصلی آن نیز، اهداف ضد استکباری ملت ایران است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: امروز  نهادینه کردن شعائر ضد استکباری در میان دانش آموزان به جهت تقویت مبانی انقلابی و ایجاد روحیه ضد استکباری بسیار حائز اهمیت است چراکه
همین نوجوانان و جوانان بودند که متعهدانه و آگاهانه مسیر آزادی‌خواهی و استکبارستیزی را به مظلومان عالم آموختند و با عزم راسخ خود، پایه‌های رژیم منحوس پهلوی را متزلزل کردند.

وی افزود: در ۱۳ آبان، دست خباثت آلود شیطان بزرگ علیه ملت ایران و تقابل بنیادین
استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران نمایان شد. در ۱3 آبان سال ۵۸، نسل جوان ما با هوشیاری کامل، ریشه نفوذ عامل سلطه و دست نظام استکباری را قطع کردند و نشان دادند که گوش‌به‌فرمان رهبری هستند.

علیزاده در پایان هم به جنایات رژیم اشغالگر قدس اشاره و اظهار کرد: امروز مردم ایران اسلامی در یوم‌الله ۱۳ آبان با فریادهای دشمن‌شکن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» پاسخی قاطع به جنایات ضد بشری صهیونیست‌ها خواهند داد.

انتهای خبر/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها