کدخبر: ۷۸۹۴۴
۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
چاپ

سخنرانی پایانی راهپیمایی 13 آبان:

امام جمعه گچساران: شعار مرگ بر آمریکا یک راهبرد انقلابی است

امام جمعه گچساران گفت:امروز جبهه مقاومت مقتدراست و برای نابودی جبهه کفر لحظه شماری می کند. امروز شعار مرگ برآمریکا برای ملت بزرگ ایران اسلامی یک فرهنگ و یک راهبرد انقلابی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش،امام‌جمعه گچساران در سخنرانی پایانی راهپیمایی باشکوه 13آبان در گچساران گفت:بخش اعظم‌ راهپیمایی امروز ۱۳آبان  متعلق به شما دانش آموزان و دانشجویان عزیز است در چنین روزی و در آبان ۵۸ دانشجویان  افتخار آفریدند و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ،عنوان انقلاب دوم را بر زبان حضرت امام(ره) جاری ساختند.

وی افزود:در ۱۳آبان سال ۴۳ رژیم پهلوی حضرت امام(ره) را به علت مخالفت با تصویب کاپیتولاسیون به ترکیه تبعید کردند تا ملت صدای امام را نشنوند اما کور خواندند و امام در تبعید هم  راه و عرصه را بر دشمنان بستند و علیه رژیم منحوس پهلوی به مبارزه برخاستند و در ۱۲بهمن ورود عزت مندانه به کشورمان داشتند و نهایتاً هم انقلاب در ۲۲بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد:۱۳آبان دو مسئله مهم را به دنبال دارد که  یکی درس عبرت برای استکبار است که هرجایی که بخواهد با ملت ایران دربیفتد راهی جز شکست و ذلت در انتظارش نخواهد بود. بنابراین هرجایی که ایستادگی و مقاومت کنیم و به ندای رهبری لبیک بگوییم هیمنه پوشالی استکبار را خواهیم شکست و این درس بزرگ ۱۳ آبان است.

وی افزود:سال‌های سال است که دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی فتنه‌ها می‌کند اما هر بار شکست‌خورده و بیشتر ذلیل‌شده است. امروز مسیر انقلاب همان مسیر ۱۳آبان است  و راه انقلاب همان راه ۱۳آبان ۵۸است و شما جوانان باید پیشرو در گام دوم انقلاب باشید.

امام‌جمعه گچساران بیان کرد:شما جوانان باید تعیین‌کننده نظم نوین جهانی باشید و نیز آماده پیمودن راه شهدا و امروز شعار مرگ بر آمریکا برای ملت بزرگ ایران اسلامی یک نماد و فرهنگ و یک راهبرد انقلابی است.

حجت‌الاسلام هاشمی منش در ادامه اظهار کرد:امروز این اجتماع باشکوه چند پیام دارد اینکه اخطاری به سردمداران جبهه استکبار است به آن‌هایی  که کودکی کشی و نسل‌کشی  در فلسطین را حمایت و فرماندهی می‌کنند پس بدانند که ملت بزرگ ایران حامی مظلوم است و مبارزه با ظالم راهی است که نهضت عاشورا و مکتب انقلاب به ما یاد داده است و این راه را باافتخار ادامه خواهیم داد.

وی افزود:امروز جبهه مقاومت مقتدراست و برای نابودی جبهه کفر لحظه‌شماری می‌کند. پیام دوم راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان به همه‌کسانی است که در جبهه مقاومت قدم برمی‌دارند پس بدانید که مسیری که حرکت می‌کنید به پیروزی نزدیک است و بدانید که طبق وعده الهی آینده از آن شماست.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد:اما پیام سوم این است که مسئولان در خدمت برای مردم و تلاش برای مردم در خط مقدم باشند و امیدآفرینی کنند امروز قدم‌های خوبی برداشته‌شده و این قدم‌ها باید باقدرت بیشتر برداشته شود.

حجت‌الاسلام هاشمی منش گفت:کسانی که درون کشور همگام با دشمنان عمل می‌کنند، پس عزت ملت و جامعه ما را ببیند و این سیل جمعیت را نظاره‌گر باشند.پس حواستان را جمع کنید و مراقب رفتارهایتان باشید و زیر چتر نظام حرکت کنید و بدانید اگر یک‌قدم از مسیر انقلاب خارج شوید به نابودی نزدیک خواهید شد.

انتهای خبر/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها