کدخبر: ۷۸۹۸۱
۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱
چاپ

توصیه های انتخاباتی فرماندار گچساران:

با سوگیری انتخاباتی مدیران برخورد می کنیم

فرماندار گچساران گفت: هیچ مدیری نباید سوگیری کرده و از هیج شخص یا جناح خاصی حمایت کند و اگر مدیری از تجهیزات یا اختیارات ادارات خود برای شخص یا گروه خاصی استفاده کند با او به صورت قانونی برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، روان‌بخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک روز پرستار گفت: هفته بسیج را پیش روداریم و یاد و خاطره شهدای بسیجی را گرامی می‌داریم. اگر بخواهیم بسیج را در یک جمله تعریف کنیم، بسیجیان را نماد ولایتمداری، قدرت، ایثار و ازخودگذشتگی وصف خواهیم کرد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: احیای فرهنگ بسیجی در جامعه مهم بوده زیرا کشور ما با بسیج روزبه‌روز قدرتمند شده است. بسیج راهی  برای زنده نگه‌داشتن اهداف و آرمان‌های انقلاب است، هفته بسیج فرصت خوبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

 وی گفت: بسیج باید همیشه پررونق‌تر وزنده‌تر از روز قبل باشد، تداوم ما به بسیج بستگی دارد، زیرا آنچه زائده فکر امام (ره) است مهم بوده و باید آن را پویاتر کرد.

 فرماندار گچساران با اشاره به  حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و تقدیر و تشکر از آن‌ها نیز خاطرنشان کرد: خرید سیستم صوتی برای راهپیمایی و مراسمات شهرستان ضروری است.

دیهیمی خوب با اشاره به اهمیت برپایی نماز در ادارات هم بیان کرد: نماز یک وظیفه دینی و معنوی بوده و ادارات نیز باید در این خصوص پای‌کار باشند و تذکرات را رعایت کنند، همه مدیران دوست دارند برای ادای نماز در صف اول قرار گیرند، تمام کارکنان و مدیران باید در صف اول نماز حضورداشته و این تکلیف دینی را باشکوه‌تر انجام دهند.

وی افزود: امسال انتخابات را پیش روداریم که یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی نظام جمهوری اسلامی بوده و نماد مردم‌سالاری دینی است.

فرماندار گچساران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ادامه داد: رهبر انقلاب در ابتدای سال راهکارهایی را در خصوص انتخابات به ما ارائه داده و آن‌ها را مشخص کردند که مسیر راه بر اساس آن‌ها برای ما مشخص‌شده است.

دیهیمی خوب اضافه کرد: امنیت، سلامت، رقابت و‌ مشارکت چهار مؤلفه‌ای است که رهبر انقلاب در بیانات خود برای برگزاری انتخابات تأکید کردند و این‌ها را باید ما مدیران ایجاد کنیم، هیچ مدیری نباید سوگیری کرده و از هیچ شخص یا جناح خاصی حمایت یا جبهه‌گیری کند و اگر مدیری از تجهیزات یا اختیارات ادارات خود برای شخص یا گروه خاصی استفاده کند با او به‌صورت قانونی طبق دستور استاندار برخورد خواهد شد.

فرماندار گچساران در پایان هم اظهار کرد: چندین گلزار شهدا روستایی مشکل آب و برق آن برطرف نشده که باید برطرف شود.

 سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران نیز در این جلسه گفت: شعار محوری هفته بسیج امسال بسیج امید ملت ایران نام‌گذاری شده است.

 وی بیان کرد: از ۲۹ آبان تا ۵ آذر هفته بسیج نام‌گذاری شده و در این هفته ۵۰ عنوان برنامه در گچساران برگزار می‌شود. رهبر انقلاب فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بسیار مهم است.

 صالحی با اشاره به انجام فضاسازی ادارات در  هفته بسیج گفت: نشست‌های جهاد تبیین در تمام ادارات در هفته بسیج صورت گیرد، هر دستگاه اجرایی با خانواده شهدا دستگاه مربوطه خود در هفته بسیج دیدار کند.

 وی گفت: خدمات ادارات در هفته بسیج پررنگ‌تر و باکیفیت‌تر انجام شود، ۵ آذر به‌عنوان دفاع، امنیت و اقتدار نام‌گذاری شده در تمام محلات رزمایش برگزار خواهد شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: نذر خون از سوی بسیجیان نیز در این هفته انجام می‌شود، در سال آینده کنگره ملی شهدا را خواهیم داشت، گچساران به‌عنوان معبر شهدا مطرح بوده است.

سرهنگ ارسلان خادمیان، فرمانده انتظامی گچساران در ادامه هم گفت: حمایت و همکاری تمام ادارات در بحث امنیت در اولویت کاری همه قرار گیرد. با توجه به نیروی انسانی کم، باید تدابیری از سوی تمام دستگاه‌ها جهت حفظ اموال ادارات انجام شود، هرچند گچساران از امنیت بسیاری خوبی برخوردار است.

فرمانده انتظامی گچساران اضافه کرد: با توجه به انتخابات پیش رو دشمنی دشمنان بیشتر خواهد شد و باید تمام مسائل را در دستگاه‌ها در نظر گرفت.

علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران هم افزود: بسیج نماد و مظهر ایثار و ازخودگذشتگی است. بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب و حوزه‌های مختلف مخلصانه در راستای خدمت به مردم و ایران اسلامی پای‌کار بوده و اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

 

انتهای خبر/

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها