نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. اسفند 1399 - 9:42
فعال سیاسی گچساران:اما اگر ثبت کنندگان برای انتخابات شورا از همین ابتدا نیت و هدفشان خدمت و نوکری مردم باشد، از اعتبارات غنی شهری مانند گچساران می شود مدینه فاضله ای ساخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی،فعال فرهنگی و سیاسی گچساران در مطلبی نوشت:فلسفه وجودی شورا و مشورت ، برگرفته از معارف دینی ماست ، چراکه اسلام به عنوان دین کاملی که برای جهات مختلف زندگی بشریت برنامه دارد تاکید بر مشورت و استفاده از نظرات کارشناسانه دارد.

اما اگر همین تاکید و توصیه تبدیل به روند و وضعیتی شود که افراد با در نظر گرفتن منافع خود وارد شورا شوند، لذا در انتخاب مدیریت شهری که یکی از وظایف و مهمترین وظیفه شوراست؛پس اصل شایسته سالاری ، تعهد و تخصص را نادیده گرفته و افراد ضعیف و تابع امر خود را برای منافعی که در نظرشان است نیز انتخاب می کنند.

بنابراین با توجه به تعدد نفرات ، اگر با نیت منافع آمده باشند، چون هر کدام منافع کلان تری را می خواهند، لذا مرتب بر سر منافع خود درگیرند و حتی همگرایی برای تشکیل جلسه را هم ندارند.

با این وجود نیز اگر مدیریت شهری هم با نگاه منافع آمده باشد از فرصت اختلاف سوء استفاده کرده و رسیدگی به امورات اصلی مردم شهر هم رها خواهد شد.

اما اگر ثبت کنندگان برای انتخابات شورا از همین ابتدا نیت و هدفشان خدمت و نوکری مردم باشد، از اعتبارات غنی شهری مانند گچساران می شود مدینه فاضله ای ساخت.

با توجه به تصمیم به ثبت نام سیل عظیی از افراد و همچنین شروع غیر موجه تبلیغات مجازی و چهره به چهره کاندیداهای احتمالی شورا در گچساران ، به عنوان یک پیشنهاد با هدف سپردن امانت به افراد متعهد و متخصص ، از قول و وعده قطعی به افراد کاندیدا خوداری تا ان شاالله با بهره گیری از صاحب نظران و مشورت با شهروندان دلسوز ،  به یک جمع بندی در انتخاب شورایی در شان و تراز مردم گچساران قدم برداشته شود.

امیدواریم از فرصت چهار ساله و اعتبارات غنی ، گچسارانی آباد در تراز مردم این دیار ساخت.  ان شاالله

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها