نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. ارديبهشت 1400 - 11:55
فرصت را به ملت بدهید تا با همتی بزرگ ، حضوری که تضمین کننده اقتدار ایران باشدانتخاب اصلحی که بتواند کشتی انقلاب را نه تنها به ساحل بلکه آبهای دنیا و مسیرهای دست نیافتنی را طی کند و عزت و افتخار ایرانی را در بر داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محمد رمضانی، فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در مطلبی در خصوص اهمیت و جایگاه انتخابات 1400در نظام مقدس اسلامی ایران  نوشت:انقلاب اسلامی چهار دهه را با همه فراز و نشیب ها پشت سر گذاشت.گرچه پایان چهلم اول و آغاز دهه پنجم به علل مختلف ازجمله ،وجود ویروس و بیماری کرونا نه تنها در کنار سایر عوامل ، اقتصاد خانواده ها را ، بلکه جان ها را هم تهدید و جاهایی جانها را هم گرفت و خانواده هایی را داغدار و عزادار کرد.

نه تنها جانها را گرفت بلکه آن تسلی سنتی و مراسم ترحیم ها را تعطیل کرد و صاحب عزا را در کُنج خانه به تنهایی نشاند. او و هزاران فکر.

اما ناکامی ها و لجبازی های ناشی از مدعیان خدمت در قالب اصلاح طلب و اصولگرا ، زندگی را در کنار این ویروس دو چندان برای مردم سخت کرد. اگر نبود امر ولی و رزمایش مومنانه و رغبت مردم در یاری رساندن به مستمندان ، چه بسا خانواده هایی در ایران غنی باید شب ها را گرسنه به سر می بردند.

مهمتر ناکارآمدی دولتی که برخواسته از جریانی روی کار آمد و بی برنامه گی ، عدم دلسوزی و دلدادگی به بیرون به کسانی که چهل سال با ملت ایران دشمنی، حتی قصد جان گرفتن کردند که آخرین آن سردار نامی ، ملی و اسلامی ایران یعنی حاج قاسم سلیمانی و همرزم و دانشمند هسته ای بود.

 آسیب های فراوانی که بعضاً اقتصاد خانواده ها را تهدید و سفره ها را کوچک کرد. تا جایی که ایران بزرگ هم جاهایی بخاطر سیاست های غلط تحقیر هم شد.الغرض ، سخن با توی هموطن است ، هموطنی که تلخی ها و شیرینی ها و افتخارات این کشور جزیی از سرنوشتت است.

سخنم با لجبازان پیشکسوتی است که برای بقا و منفعت خود  با لباس و پوشش چپ و راست سالهاست می خواهند محور باشند و حاضر به میدان دادن به میانسالان و جوانان نیستند.میدانداری را از سردار دلها که جوانان نه تنها ایران بلکه جهان عاشق نگاه او بودند یاد بگیرید.

فرصت را به ملت بدهید تا با همتی بزرگ ، حضوری که تضمین کننده اقتدار ایران باشدانتخاب اصلحی که بتواند کشتی انقلاب را نه تنها به ساحل بلکه آبهای دنیا و مسیرهای دست نیافتنی را طی کند و عزت و افتخار ایرانی را در بر داشته باشد.

با عبور و گذر از جلسات محفلی محدود که به خیال خود خدمت می کنند بلکه نیروها را فراری می دهند.بیایید با همراهی و دلنوازی انسانهایی که بواسطه بد عمل کردن دیگران آزرده شده اند.نه تنها ستاد را در خانه ها بلکه اول ستاد را در دلها برای نیل به آرزوهای بزرگ را بیاندازیم.

حضور حداکثری و انتخاب اصلح برای ایران قوی و قدرتمند با عبور از خط کشی ها و عملیات روانی که مدعیان اصولگرا و اصلاح طلب در آینده بخورد می دهند.

ان شاالله بیان آقای رییسی که ایشان به عنوان فرصت فرا روی ملت بزرگ ایران است. مبنی بر مستقل بودن و نه گفتن به منافع طلبان از هر جریان سیاسی که له یا علیه باشدمورد توجه امت بالاخص جوانان از هر طیف و جریانی باشد که آینده این مملکت مال آنهاست. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها