نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. مرداد 1401 - 8:34
آقایان مسئول،اگر می ترسید پست تان را از دست بدهید بهتر است از دست بدهید تا اینکه در مقابل شهیدان و ایثارگران سرافکنده باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید اکبر علیزاده،فرماندار اسبق گچساران در مطلبی خطاب به مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نوشت:اگر در همه عالم بخواهیم قشری را پیدا کنیم که سزاوار خدمت و احترام باشند .قشر شهیدان و جانبازان و آزادگان و خانواده های آنهاست . و در تشکیلات حکومت اسلامی مدیران این نهاد بیشتر از دیگران  می‌تواند فریاد بزند .دادخواهی کند. و در جریان احقاق حق طلبکار تر از دیگران مشت بر میز ریاست بکوبد.

هر دولتی سیاست های دارد متفاوت از دولت دیگر .و به همین علت شما دراین دولت به مدیریت رسیدید . تا مجری سیاست های دولت جدید باشید  .باید تغییر و تحول ایجاد کنید و برای حل مشکلات این قشر عزیز چاره ای بیاندیشید . نه نظاره گر باشید و نه چشمت به دست دیگران و ... باشد که چه میگویند.

اغلب مردم گچساران و باشت می گویند بنیاد شهید گچساران تعطیل است. گلزار شهدای گچساران سال هاست که به علت مشکل سیستم برق رسانی نمی‌توانند از سیستم های سرمایشی استفاده کنند . بیش از چهار سال است  که پیمانکار گلزار شهدای گچساران می گوید حدود ۶۰۰میلیون طلبکارم. و شماها نتوانستید آنرا تامین کنید تا او بتواند تابلو برق گلزار را نصب کند.

ادامه روند کار در این گلزار از دولت قبل تاکنون متوقف شده است. آقای مدیر کل اگر نمیتوانی تغییر ایجاد کنید. اگر نمی توانی بودجه جذب کنید. زبان داری! می توانی فریاد بزنی .می توانی با ادارات مرتبط با گلزارشهدا جلسه تشکیل بدهید. و چاره جویی کنید . اگر مدیر بنیاد شهید گچساران احساس مسئولیت می کرد.با کمک فرماندار جلسه ای با حضور شهردار .مدیر عامل بهره‌برداری نفت و گاز . شرکت توزیع برق. شرکت آبفا و امام جمعه محترم گچساران تشکیل می داد قطعا این چند نهاد می‌توانستند مشکل یک‌ترانس با تابلو را حل کنند تا خانواده معزز و معظم شهدا و سایر مردم  بتوانند راحت قبور شهدا را زیارت کنند.

در گرمایی بالای ۵۰ درجه مردم چگونه می‌توانند قبور شهدا را زیارت کنند . جناب مدیر کل بپرس .ببین مدیریت بنیاد شهید گچساران برای حل این موضوع و سایر موضوعات مرتبط با گلزار شهیدان چند جلسه برگذار کرده . چند مصاحبه کرده  چند نامه نوشته و دنبال کرده . کجا فریاد مظلومیت سر داده و به دادش نرسیدند .

 این جایگاه با مدیریت سایر نهادها و ادارات فرق دارد. اینجا شهیدان ناظر هستند .اینجا پشتوانه عظیم این نظام و اعتبار و ارزش زمینی و سماوی این ملت است . اگر دولت به فریاد تان نرسید. خیرین و انسان های با ایمان و دلسوزی هستند که کمک کنند. همه ما در مقابل خانواده این شهیدان سربه زیر و شرمنده ایم .‌ ولی شما مسئولید و‌باید پاسخگو باشید .

اگر نمی توانید مشکلات زیر مجموعه را حل کنید مسئولیت نپذیرد و آزاد باشید. فردا نگویید حوزه استانداری کمک نکرد .نماینده کمک نکرد ،مدیران ارشد کشوری کمک نکردند .شما بروید اگر کمک نکردند به مردم بگویید .اگر می ترسید پست تان را از دست بدهید بهتر است از دست بدهید تا اینکه در مقابل شهیدان و ایثارگران سرافکنده باشید.

شنیدم چند ماه است قرار شده که مدیریت بنیادشهید گچساران تغییر کند .ولی نکرد .اگر قصد تغییر دارید چراچند ماه نتوانستید . از آن طرف بدانید  فردی که هر روز بفکر این است فردا عزل می شود مطمئنا کاری نخواهد کرد. آقای مدیرکل فرصتی نیست یا به مردم بگویید چرا کاری نمیکنی و یا بروید تا دیگری بیاید شاید او‌ توانست کاری بکند یا حداقل شجاعت داشت باشید  به مردم بگوید .چرا بیش از چهار سال است که برای یک مبلغ کمی در گلزار شهدای گچساران مانده اید.

خانواده معظم شهیدان برای حل این مشکل به استانداری ،فرمانداری ،بنیاد شهید استان و بنیاد شهید کشور و نماینده شهرستان نامه فرستاده اند.ولی متاسفانه هیچکدام پاسخگو نبودن اند. واقعا این آقایان این همه نسبت به این مسئله مهم بی تفاوت هستند.

این هشدار برای جناب مدیر کل و مدیریت گچساران جدی است.و اگر چاره ای برای حل مشکل گلزار شهدای گچساران اندیشیده نشود. جای خود را به کسانی بدهند که هم توان لازم را دارند وهم وجدان کاری بیشتری دارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها