نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1397 - 17:23
با حضور پرشورخانواده ها برگزارشد؛
جشن تولد 39 سالگی بسیج درگچساران+تصاویر
همزمان با سی و نهمین سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل،جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام ،تولد 39سالگی بسیج را جشن گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با سی و نهمین سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل،جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام ،تولد 39سالگی بسیج را جشن گرفته اند.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین که به همت پایگاه مقاومت "شهید سیف الله حسینی" درمسجدحضرت فاطمه زهرا(س) این شهرستان برگزار شد،ضمن تبریک میلاد پیامبراعظم(ص)و گرامیداشت هفته بسیج گفت:دوران انقلاب اسلامی و نیزدوران 8ساله دفاع مقدس، آزمون بزرگی بود که ملت بزرگ ایران با سرافرازی ،عزت و افتخار از آن سربلند بیرون آمدند.

وی افزود:امروز در سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام(ره)هستیم،بسیج در حقیقت نیرویی مقتدر، مخلص و انقلابی است که هیچگاه از آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی دست برنخواهد داشت و همچون گذشته از اهداف انقلاب صیانت خواهد کرد.

نورایی نسب اظهارکرد:بسیج شجره طیبه و یک تشکل مردمی و انقلابی است که نقش های مهمی را در طول تاریخ 40ساله انقلاب اسلامی ایفاء کرده است،بسیج ،از دل همین مردم شکل گرفت و فرهنگ ایثار،مقاومت و شهادت را درخودش پرورش داد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:ملت بزرگ ایران اسلامی در روزهای آغازین انقلاب و دوران دفاع مقدس روزهای بسیارسختی را به لحاظ دشمنی ها و تحریم ها سپری کردند و با رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره)لحظه ای دست از آرمان های خود نکشیدند و با حداقل امکانات در مقابل تمام دنیای کفر ایستادگی کردند.

وی درادامه گفت:بسیج، نهادی برخاسته از روحیه انقلابی و ایمانی است و خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کشور را سرلوحه امور خود قرار داده است،امروز هم در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم که می توان با تکیه برظرفیت ها و توان داخلی کشور و با رهنمودهای مقام معظم رهبری همچون گذشته از این بحران ها هم عبور کنیم.

نورایی نسب تصریح کرد:امروز بسیج با ورود به عرصه های علمی،فرهنگی،اقتصادی،سازندگی،محرومیت زدایی و دیگر عرصه ها دشمنان را مایوس کرده است هرچند بسیاری از موفقیت هایی که در این 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب بوجود آمده است، مرهون همین تفکر و فرهنگ بسیجی است.

گفتنی است دیدار مردمی فرمانده سپاه با مردم منطقه بهارستان،اجرای مولودی خوانی و برش کیک تولد 39سالگی بسیج از دیگر برنامه ای این آیین بود.

 

دیدگاه‌ها

این حرکت خیلی خوبی بود در راستای اهداف بسیج...جوانگرایی و جشن و شادی..احسنت ب این پایگاه
باید بسیجیان فعال به ازای هر کدامشان یک وبلاگ و با توجه به شرایط امروز یک صفحه در فضای مجازی بسازند و گفتمان بسیج و انقلاب منتشر کنند(مطالب هم توسط مسئول بسیج در کانال شخص پایگاه بسیج برای اعضای فعال بسیج ارسال بشه)

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها