نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. ارديبهشت 1400 - 9:14
گروه های جهادی گچساران برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا ،همچنان با جان و دل پای کار مردم ایستاده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، این روزها پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس به نخستین اولویت زندگی و برنامه ریزی افراد جامعه تبدیل شده و هر فردی به سهم خود سعی در پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری دارد، اما در بین تمام افراد جامعه کادر درمانی و جهادگران بسیجی روزهای سخت و متوالی حضور در این جبهه را با عشق خدمت به هموطنان سپری می کنند.

گروه های جهادی مختلفی از همان روزهای آغازین شیوع این بیماری هم جانانه در مقابله با این ویروس به میدان آمدند، که اقداماتشان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بر هیچکسی نیز پوشیده نیست و این روزها هم جهادگران بسیجی گچساران در پی شیوع کرونا ویروس، متفاوت تر از سال های قبل به نیازمند خدمت رسانی می کند.

با این تفاسیر پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر راه اندازی یک رزمایش گسترده کشوری به نام "مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان"، گروه‌های جهادی گچساران نیز در کنار دیگر نهادها بار دیگر با روحیه ایثارگیری و نوع دوستی به میدان جهاد آمدند تا از نیازمندان دستگیری کنند و سهمی در رزمایش کمک مومنانه داشته باشند.

بنابراین،همزمان با اجرای پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان 1000 بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و به همت گروه های جهادی ،پایگاه های مقاومت بسیج ،هیات های مذهبی ،موکب ها و خیرین جهادگر بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

براین اساس،تاکنون 17هزار بسته حمایتی شامل بسته های بهداشتی، پروتئینی(مرغ و گوشت)،معیشتی(خشکبار) و لوازم التحریر از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

در ادامه تصاویری از کمک های مومنانه را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها