نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. بهمن 1400 - 14:30
نمازگزاران گچسارانی با برپایی تجمع اعتراضی و راهپیمایی، با محکوم کردن جنایات رژیم آل‌سعود،از مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،راهپیمایی نمازگزاران گچسارانی به منظور حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حملات جنایت ‌کارانه عربستان سعودی و امارات متحده عربی و هم پیمانانشان به این کشور، برگزار شد.

در این راهپیمایی که پس از نماز جمعه از محل مصلی تا ابتدای خیابان 9دی این شهرستان برگزار شد، نمازگزاران با سر دادن شعارهایی از مردم مظلوم یمن حمایت و جنایات نظام سلطه را در این کشور محکوم کردند.

سرهنگ پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان این آیین گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در بهمن 57 به پا خواستند و به عمر رژیم منحوس پهلوی خاتمه دادند،مردم ایران به پشتوانه ایمان و آرمانی که داشتند تمامی معادلات دنیا را برهم زدند و انقلابی را بنا نهادند که امروز خار چشم دشمنان شده است.

وی افزود:امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد،و  همچنان ثابت قدم به مسیرش ادامه می دهد و اجازه نخواهد داد که دشمنان لحظه ای آرام و قرار داشته باشند.هرچند به پشتوانه این مردم بصیر نیز دشمنان در همه عرصه ها سیلی های محکمی دریافت کرده اند.

سرهنگ پسنده گفت:حمایت از مظلوم نه تنها یک وظیفه دینی، ملی و انسانی است بلکه یک حق مشروع در اسلام است،در سیره نبوی (ص) و اهل بیت علیهم السلام سفارشات موکدی در این خصوص شده است بنابراین امروز همه وظیفه داریم منسجم ،متحد و یکپارچه از مردم مظلوم یمن دفاع کنیم.

تصاویر این آیین را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها