نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. فروردين 1401 - 18:25
آیین تکریم و معارفه شهردار دوگنبدان با حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس ،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افتاب جنوب؛آیین معارفه «رضا قشقایی»شهردار دوگنبدان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

این مراسم با حضور سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی؛ حاجی زاده معاون عمرانی استاندار،مدیرکل امور شهری استانداری، مدیران و رؤسای ادارات و سازمان های مختلف، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان و دیگر اقشار مردم همراه بود.

بابت این انتخاب تبریک می گویم

فرماندار گچساران درابتدای این آیین گفت:اولا به شورای شهر بابت این انتخاب تبریک می گویم، گرچه به نوعی انتخاب شهردار مدتی به طول انجامید اما به خاطر انتخاب درست جناب آقای "رضا قشقایی"به عنوان شهردار دوگنبدان بازهم تبریک می گویم.

شهری درشان ومنزلت مردم بسازید

روانبخش دیهیم افزود:جناب آقای قشقایی شهرما دراین مدت نیزمشکلاتش بیشتر شد و متاسفانه دارای مشکلات بسیاری نیز هستیم و اما مردم از شما انتظار دارند که باید تلاش کنید یک شهری درشان ومنزلت مردم بسازید.

وی تصریح کرد:دربحث تولید و شعار سال انتظار این است که از بحث تولیدات داخلی شهرستان نیز حمایت ویژه داشته باشید و یک نگاه عدالت گستر، خدمتگذار و مردمدار به مردمان شهرمان را داشته باشید.

 دیهیم بیان کرد:ضروری است که اعضای محترم شورای شهر از یک وحدت و انسجام یکپارچه در راستای توسعه شهرمان و رفع مشکلات شهر برخوردار باشند، بنابراین درشهرداری می طلبد که کار فرهنگی بیشتری داشته باشیم هرچند دربعدهای اقتصادی ، اجتماعی و معنوی هم می توانید خدمات بسیاری به مردم داشته باشید.

مردم از مدیریت شهری ناامید شده اند

وی افزود: نکته دیگر اینکه متاسفانه مردم دراین مدت از مدیریت شهری ناامید شده اند که باید‌ با تلاش جهادی ومیدانی هرچه بیشتر به مردم خدمت کنید تا این امید به صحنه جامعه شهری ما بازگردد درحالی که باید نظام مند و قانون مدار بود و چارچوب قانون نیز فراموش نشود.

بزرگترین هجمه ها را تحمل کردیم،پس آبروی ما را حفظ کنید

شکوهی پور رئیس شورای شهردوگنبدان  در ادامه نیز گفت:باید توجه کرد که شورای شهر در رابطه با کارمردم انجام وظیفه می کند و حقیقتا درمدت این هشت ماه بدون شهردار، بزرگترین هجمه ها را تحمل کردیم و زجرها و زحمت های زیادی کشیده ایم، اما اگر شهردار انتخاب کرده ایم شهرداری به نام دکتر قشقایی را انتخاب کردیم، آنهم بخاطر شایستگی و تخصص ایشان و انتظار هم داریم که همانگونه که ما انتخاب کردیم شما نیز آبروی ما را حفظ کنید و مشکلات مردم نیز مرتفع شوند.

شهرداری متلاشی شده است

وی افزود: آقایان مسئول شهرداری گچساران، یک شهرداری متلاشی شده است و 50میلیارد تومان بدهی دارد ، حقوق کارکنان را باید از کجا تامین کرد که از جناب استاندار و مسئولین می خواهم مشکلات شهرداری را مرتفع کنید.

احترام مردم را داشته باشید

شکوهی تصریح کرد: اما آقای قشقایی چیزی که از شما می خواهیم تنها این است که درهر صورتی احترام مردم را داشته باشید.

اعتقادم این بود که از ظرفیت نخبگان قشقایی بهره ببرم

 نماینده گچساران و باست در مجلس شورای اسلامی گفت:اینکه برخی می گویند که چراشما یک عزیز قشقایی را در این مجموعه شهرداری قرار داده اید، بیان می کنم که اعتقادم براین بود که از ظرفیت نخبگان قشقایی در مسند شهرداری و بخشداری و ...بهره ببرم.

تقسیم عادلانه قدرت درگچساران

حسینی پور افزود:ما باورداریم که تقسیم عادلانه قدرت و ثروت باید در شهرستان انجام بگیرد و امروز مطالبات مردم را داریم،بنابراین اگر عدالت رعایت نشود مردم مطالبه دارند و اگر مردم صبور باشند تقسیم عادلانه قدرت از طوایف مختلف را حتما خواهند دید.

آقای قشقایی رزومه قوی دارند

وی تصریح کرد:عزیزان ترک زبان ما هم باید این تقسیم عادلانه قدرت را داشته باشند، آقای قشقایی رزومه قوی دارند و اهل اینکار هستند و از همه  مسئولان می خواهم که با شهردار جدید تعامل داشته باشید و به شهرداری در تراز شهرستان به آن نگاه شود.

ما درکنار شما خواهیم بود

حسینی پور ادامه داد: ما درکنار شما خواهیم بود و کمک می کنیم و نگاه ما به شما به عنوان یک جوان نخبه موفق از ایل قشقایی خواهید بود و هیچ توقع شخصی از جنابعالی هم نخواهم داشت و مطمئن باشید که برای اجرای عدالت درتمام بخش ها و تقسیم فرصت های شغلی از هیچ تلاشی نیز فروگذار نخواهیم شد .

اگر کسی برای خودش کیسه ای بدوزد به آن فرد هم رحم نمی کنم

وی اضافه کرد: اگر کسی بخواهد درگچساران برای خودش کیسه ای بدوزد به آن فرد هم رحم نمی کنم و برای تحقق عدالت از جانم مایه می گذارم و امیدوارم که بتوانم این کشتی خدمت به مردم‌ را با رضایت خالق به مقصد برسانیم.

حاجی زاده، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویرامد نیزگفت:حق این است که به عنوان یک نعمت مسئولیت را برای خدمت به مردم درنظربگیریم، کسانی که در مسئولیت های عمرانی قرار می گیرند باید نگاه فنی و تخصصی جهت خدمت صادقانه داشته باشند.

شایسته سالاری را درانتصابات لحاظ کردیم

وی افزود: سعی کردیم دراین مدت نیز شایسته سالاری را درانتصابات لحاظ کرده باشیم و اگر چرخه ای زمانبر است سعی کنیم آن فرد شایسته تر نیز انتخاب شود،هرچند  برای هرمنصبی شرایطی هم لحاظ شده است و طبق دستورالعمل درجایی که قرار است کار شایسته ای کنیم باید به اهلش سپرده شود.

حاجی زاده تصریح کرد:برای هرمنصبی یک سری شرایط لازم است و ما قطعا به رای مردم احترام خواهیم گذاشت اما چارچوب قانون و مقررات نیز بایستی لحاظ شود.

استاندار دلش همیشه برای گچساران می تپد

وی ادامه داد:جناب استاندار دلش همیشه برای گچساران می تپد اما بدانید شهرداری نهادی غیر دولتی محسوب می شود وباید درآمدهای پایدار داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: هرچند رایزنی کرده ایم که اعتبارات بیشتری از سوی وزارت نفت برای این شهربیاید تا مشکلات نیز کمتر بشود.

سد چمشیر امسال آبگیری خواهد شد

حاجی زاده خاطر نشان کرد: طرح بازآفرینی شهری یک نیاز برای این شهر است و همچنین توجه به راه ها و زیرساخت های گچساران بسیار حایز اهمیت است ، سد چمشیر قطعا امسال آبگیری خواهد شد و مردم از برکات این طرح بزرگ بهرمند خواهند شد.

وی گفت: آنچیزی که گچساران را از بن بست خارج می کند جاده های گچساران به سمت بنادر جنوبی است،دربحث عمرانی به نژاد، قوم و قبیله و جناح فکر نمی کنم وهرجایی که باشد نیز کارخواهیم کرد.

ظفری شهردار سابق خدمات خوبی انجام دادند

حاجی زاده افزود: جناب ظفری شهردار سابق نیزخدمات خوبی هم انجام دادند و از زحمات موسوی ونویدی سرپرست های شهرداری دوگنبدان نیز تشکر می کنم چرا که باید خدمات را ارج نهیم و نقاط قوت را گسترش و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: جناب آقای قشقایی این جمعیت عظیم به احترام شما امروز آمده اند و از همه اقوام هستند، و آمده اند که بگویند همچنان به آرمان های نظام اسلامی پایبند هستیم. 

سیاست معاون استاندار در بحث عمران

این مسئول خاطر نشان کرد: آن سیاستی که دربحث عمران داریم برای همه به یک چشم نگاه خواهیم کرد.کارگران شهرداری در سرما و گرما به مردمان این شهر خدمت می کنند.ما نباید آخرت خودمان را به دنیای دیگران بفروشیم و اما برای نیازمندان تا جایی که می توانیم باید خدمت کرد.

رضا قشقایی، شهردار دوگنبدان در ادامه نیز گفت:بایستی با خدمت صادقانه طعم شیرین خدمت رابه مردم بچشانیم چرا که  شهرداری از تولد تا مرگ مردم سروکاردارد.اما با شناختی که از فضای اجتماعی و سیاسی شهرم دارم درنظردارم که برای رفع مشکلات مردم ازتمام ظرفیت های کارکنان شهرداری برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم استفاده کنم.

حامی وحدت وآرامش برای شهر هستم

وی افزود:هدف بنده درراستای اعتلای شعار سال است بنابراین استفاده از فرصت نخبگان و ظرفیت های آموزشی و پژوهشی درراستای مدیریت شهری بسیار مهم است،اگرچه بنده حامی وحدت وآرامش برای شهر هستم که امیدوارم با توسعه مدیریت شهری، بتوانیم تعلق خاطری به مردم بدهیم که درامورات شهری نیز همکاری کنند.

قشقایی تصریح کرد:امیدوارهستیم دریک افق میان مدت نقش آفرین باشیم و بهرمند از شیوه های نوین دانش،بنابراین اولویت هایی داریم که ساماندهی مبانی ورودی شهر، خدمات مستمر درشهر، تقویت و توسعه فضای شهری از جمله این موارد است،اما ضمن تایید همه مشکلات شهری اما دراین مسیر نیازمند مساعدت وهمکاری همه دستگاه های خدمات رسان هستیم.

می خواهم روسفید بیرون بیایم

وی ادامه داد:تقاضای پیگیری مطالبات شهرداری را از نماینده محترم شهرمان دارم و بازهم امیدوارم که با همدلی و تعامل سازنده با شورای شهر و کارکنان شهرداری و برنامه ریزی خدمات خوبی به مردم بدهیم و روسفید بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها