کدخبر: ۱۰۱۷۵
۱۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۷
چاپ

دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین یادگارهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت گچساران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین یادگارهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از فارس، مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان ظهر امروز و با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان، اساتید و جمعی از دانشجویان این واحد دانشگاهی در مسجد الغدیر این دانشگاه برگزار شد.

امام جمعه موقت گچساران در این مراسم اظهار کرد: نیمه دی ماه، سالروز تأسیس واحد گچساران روزی است که این واحد دانشگاهی با توکل به خداوند بزرگ و یک مدیریت هوشمند توانست به درختی تنومند تبدیل شود.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده افزود: این واحد دانشگاهی هم‌اکنون به عنوان یکی از قطب‌های علمی و فرهنگی جنوب کشور مطرح است.

وی با تأکید بر تلفیق علم و تزکیه بیان کرد: دانشگاه‌ها باید تلاش کنند تا این مهم به خوبی تحقق یابد و فرموده امام راحل(ره) مبنی بر انسان‌سازی دانشگاه‌ها نیز جامه عمل بپوشد.

کاهش وابستگی به شهریه از طریق تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت

امام جمعه موقت گچساران و معاون دانشجویی این واحد دانشگاهی با تبریک ماه ربیع‌الاول، این ماه را ماه نبوت و امامت دانست.

وی خاطر نشان کرد: همه پیامبران و ائمه اطهار(ع) آمده‌اند تا انسان اصلاح شود و به بالاترین درجه قرب پروردگار برسد.

خواجه‌زاده تصریح کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند با تربیت سرمایه‌های انسانی و تولید علم، گام‌های بزرگی را در راستای پیشرفت و اعتلای کشور بردارند و میزان وابستگی را به حداقل برسانند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین یادگارهای انقلاب اسلامی بوده که توانسته است نیروهای ارزشمندی را تربیت و در سطوح مختلف جامعه به کار گیرد.

خواجه‌زاده اذعان داشت: با بهره‌گیری از امکانات و نیروهای متخصصی که در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران وجود دارد و همچنین ارتباط با صنعت می‌توان میزان وابستگی به شهریه را به حداقل رساند.

امام جمعه موقت گچساران بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و از زحماتی که گذشتگان در ساخت، تجهیز و گسترش این واحد دانشگاهی داشته‌اند، صیانت کنیم.

خواجه‌زاده ادامه داد: با تلاش بی‌وقفه خود در این برهه از زمان، بالندگی و افتخارآفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها