کدخبر: ۱۰۱۸۰
۱۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۴
چاپ

افتتاح ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی گچساران

افتتاح ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی گچساران

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی شماره (1) وقف‌شده از سوی خانواده مرحوم توفیقی،‌ واقف و نیکوکار گچسارانی،‌ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،ستار اسدپور ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی مرحوم حاج سیدمحمد تقی توفیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: این مرکز بهداشتی و درمانی توسط خانواده مرحوم توفیقی خریداری و وقف شده است.

وی ابراز داشت: ساختمان این مرکز به مناسبت هفته وقف و با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید که هم‌اکنون مورد استفاده شهروندان و مراجعه‌کنندگان قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: این ساختمان که خانواده وقف‌کننده آن را به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم خریداری کرده‌اند، به ارزش یک میلیارد ریال، واقع در خیابان کیامرثی این شهرستان است.

اسدپور با اشاره به افتتاح این مرکز به مناسبت هفته وقف ادامه داد: در مراسم افتتاح این ساختمان، معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان و نیز جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی شماره یک شهری، بیش از 150 متر فضای فیزیکی دارد که امیدواریم با افتتاح این ساختمان کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر شده و رضایتمندی همشهریان را به دنبال داشته باشد.

اسدپور افزود: ساختمان قبلی مرکز بهداشتی و درمانی شماره یک شهری، استیجاری، کوچک و غیراستاندارد بود که با افتتاح ساختمان جدید این مشکلات نیز برطرف شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تأکید کرد: یکی از مشکلات سیستم بهداشت و درمان، نبود فضای کافی و یا استیجاری بودن بعضی از مراکز و پایگاه های بهداشتی و درمانی است.

اسدپور یادآور شد: برطرف کردن این مشکل در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر بهداشتی و درمانی به همشهریان در سال جاری در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها