کدخبر: ۷۸۶۸۱
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۶
چاپ

اورنگ نارکی:

منافقین تحت راهبردهای نظام سلطه و صهیونیسم عمل می‌کنند

کارگردان گچسارانی گفت:منافقین همواره تحت راهبردهای نظام سلطه و رژیم صهیونیستی عمل کرده و با حامیان تحریم، جنگ اقتصادی و تجاوز علیه ایران اسلامی هم‌صدا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اورنگ نارکی، نویسنده و کارگران تئاتر در گفتگو با صبح زاگرس؛در خصوص جنایت‌های گروهک منافقین علیه ملت ایران گفت: ببینید رهبر معظم انقلاب در  دیدار با اعضاى مجمع عالى بسیج مستضعفین(آذرماه 93) علت دشمنی با انقلاب اسلامی را این‌گونه بیان کردند که مسئله اصلى این است که استعدادهاى ملّت ایران به‌تدریج بُروز و ظهور پیداکرده است، دارد پیشرفت می‌کند در همه ابعاد؛ ابعاد سیاسى، ابعاد علمى، ابعاد گوناگون اجتماعى، و دارد اقتدار پیدا می‌کند، استکبار جهانی از این ناراضی‌اند، از این ناراحت‌اند، جلوى این را می‌خواهند بگیرند.

وی افزود: اما منافقین ازجمله گروهک‌های معارض انقلاب اسلامی به شمار می‌روند که بعد از خردادماه سال ۶۰ نیز ماهیت تروریستی خود را برملا می‌کنند و بیش از سایر گروهک‌ها سابقه اقدامات نظامی و تروریستی علیه ملت بزرگ ایران را در کارنامه دارند؛ بنابراین فعالیت‌های نظامی و ترورهای این گروهک تروریستی نه به‌طور مستقل، بلکه در هماهنگی کامل با رژیم بعث عراق (صدام) آن‌هم در دوران جنگ تحمیلی انجام می‌شده است.

نارکی تصریح کرد: همکاری سازمان مجاهدین خلق (منافقین) با صدام در دوران جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و ازجمله دلایلی می‌توان برشمرد که بعضاً در بین گروه‌های اپوزیسیون هم به‌نوعی منفور شناخته می‌شوند، اگرچه مزدوری، فصل مشترک شخصیت‌ها، احزاب و گروه‌های مخالف انقلاب اسلامی در خارج از کشور است اما منافقین در این فقره نیز گوی سبقت را از سایرین ربوده‌اند.

نویسنده گچسارانی ادامه می‌دهد: بنابراین جنایات بی‌شمار این گروهک تروریستی در دهه 60 و بعدازآن موجب می‌شود تا هیچ پایگاه اجتماعی در بین مردم کشورمان نداشته باشند، بااین‌حال یکی از خیانت‌های گروهک منافقین دادن اطلاعات سری کشورمان به رژیم بعث عراق در خلال جنگ تحمیلی بود که به خیال خام خود گمان می‌کردند که صدام کار انقلاب را یکسره می‌کند اما کور خواندند و شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه کرد که منافقین روزی با ساواک (رژیم پهلوی) همکاری کردند روزی دیگر به آغوش صدام درآمدند و شریک کشتار مردم ایران شدند و در همین ایام هم مردم را در کف خیابان‌ها به خاک و خون می‌کشیدند و مسئولین تراز اول انقلاب را هدف ترور قرار می‌دادند. بااین‌وجود امروز آمیختگی جنایت، خیانت و تروریسم آن‌هم در ابعاد مختلف در خون گروهک منافقین موج می‌زند که به‌مانند داعش نماد کاملی از تروریسم را به جهان عرضه می‌کنند.

کارگردان تئاتر افزود: منافقین در دهه 60 مسئولین نظام را هدف ترورهای خود قرار داده بودند و در موارد بسیاری هم‌دست به قتل‌عام مردم بی‌گناه در جای‌جای این سرزمین زدند که بر طبق آمارها بیش از 17 هزار شهید ترور در کشورمان داریم که بیشتر این شهدا هم توسط منافقین به شهادت رسیده‌اند و در آمار شهدای ترور از کودک شیرخواره تا پیرمرد بالای 90 سال هم وجود دارد.

وی افزود: منافقین همواره تحت راهبردهای نظام سلطه و رژیم صهیونیستی عمل کرده است و با حامیان تحریم، جنگ اقتصادی و تجاوز علیه ایران اسلامی هم‌صدا هستند درحالی‌که دولت‌های غربی حمایت‌های بسیاری از این گروهک تروریستی کرده و می‌کنند؛ اما جنایاتی که آن‌ها در حق مردم ایران کردند هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

نارکی ادامه داد: منافقین با سقوط رژیم بعث عراق به دامان غرب (آمریکا و اروپا) رفتند و اقدام به تشکیل اردوگاه اشرف ۳ در خاک کشور آلبانی کردند، بنابراین این گروهک تروریستی تلاش بسیاری در راستای اهداف نظام سلطه برای سیاه نمایی و ایجاد ناامیدی در جامعه ایرانی می‌کند.

نویسنده گچسارانی در پایان‌ هم گفت: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی خون‌های زیادی داده‌شده، لذا باید با تمام توان برای حفظ آرمان‌های و دستاوردهای آن تلاش کنیم و دشمن هم بداند که مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی پشتیبان ولایت‌فقیه و نظام بوده و خواهند ماند.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها