کدخبر: ۷۸۷۱۴
۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۰
چاپ

مدیرعامل نفت و گاز گچساران:

مشکلات فرودگاه گچساران به‌زودی برطرف می‌شود

مدیرعامل نفت و گاز گچساران:گفت:فرودگاه گچساران به دلیل عام‌المنفعه بودن آن برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این کمترین کاری است که ما در حال حاضر برای مردم انجام داده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نشست با مشاور صنعت نفت در امور هواپیمایی و فرودگاه‌های نفت و همچنین رییس حفاظت و امنیت فرودگاه‌های وزارت نفت گفت: علی‌رغم تمام‌کارهای انجام‌شده این فرودگاه در شأن همکاران و مردم منطقه نیست.

 غلامرضا کمالی با اشاره به ظرفیت شهرستان گچساران در جنوب کشور خاطرنشان کرد: به دلیل قرار گرفتن گچساران به‌عنوان شاهراه اصلی جنوبی کشور باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا این فرودگاه هر چه سریع‌تر به وضعیت مطلوب خدمات‌دهی حداکثری برسد.

وی ادامه داد: فرودگاه گچساران به دلیل عام‌المنفعه بودن آن برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این کمترین کاری است که ما در حال حاضر برای مردم انجام داده‌ایم.

کمالی افزود: از ادوار گذشته علیرغم همه تلاش‌های قابل‌تقدیری که انجام‌شده است، فرودگاه گچساران کمبودهایی دارد و ما وظیفه‌داریم با توکل به خداوند بزرگ و تعامل و بهره‌گیری از کمک سایر مسئولیت استان و شهرستان هر چه سریع‌تر کمبودهای موجود در فرودگاه شهید امیدبخش گچساران را رفع نماییم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران بیان کرد: اخیراً در همین خصوص نشست‌های خوبی با مدیرعامل محترم پتروشیمی گچساران برگزار کرده‌ایم و قول مساعد ایشان را برای کمک به این موضوع اخذ نموده‌ایم تا ان‌شاءالله با رفع کمبودها هم تعداد و هم تنوع پروازها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها