کدخبر: ۷۸۷۱۹
۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵
چاپ

برگزاری جشن‌های بزرگ عید تا عید در شهرهای همجوار تاسیسات نفت و گاز گچساران

سرپرست امور فرهنگی و هنری نفت و گاز گچساران گفت: جشن‌های عید تا عید هم‌اکنون در گچساران و شهرهای همجوار تاسیسات نفتی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صادق مقیمی  در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت: برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های شاد فرهنگی در اعیاد مختلف ازجمله برنامه‌های تعریف‌شده امور فرهنگی و هنری نفت و گاز گچساران است.

وی ادامه داد: در حال حاضر و به مناسبت گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر خم، جشن‌های از عید تا عید توسط این اداره طی ۶ شب برگزار می‌شود.

سرپرست امور فرهنگی و هنری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: این جشن‌ها در قالب مسئولیت‌های اجتماعی نفت؛ در گچساران و شهرهای هم‌جوار تأسیسات نفتی این شرکت؛ شهرهای زیدون سردشت، وحدتیه، منصوریه و دیلم پیش‌بینی‌شده و در حال برگزاری است.

مقیمی تصریح کرد: سخنرانی، مولودی، نمایش طنز، اجرای موسیقی طنز، شعبده‌بازی و طرح دستی و مسابقه همراه با اهدا جوایز و بسته‌های فرهنگی ازجمله بخش‌های متنوع جشن‌های عید تا عید است.

وی ادامه داد: استقبال پرشور و گرم مردم به‌ویژه مردم شهرهای هم‌جوار تأسیسات نفت و گاز گچساران از این جشن‌ها وظایف ما را در کمیت و کیفیت دهی این برنامه بیشتر می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها