کدخبر: ۷۹۴۹۸
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶
چاپ

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران:

پیاده‌روی اربعین نمادی از اقتدار امت اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: راهپیمایی اربعین به‌مثابه یک حرکت بزرگ فرهنگی است که باید برای همیشه زنده نگه‌داشته شود چراکه زمینه‌ساز پیروزی نهایی حق بر باطل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین محمدهادی عرفانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ در خصوص تبیین ابعاد حرکت عظیم اربعین گفت: حقیقتاً پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی در امتداد حادثه عاشورا، رمز دوام و بقای حماسه حسینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران در ادامه افزود: پیام جهانی (هيهات منّا الذّلة) اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام متعلق به همه انسان‌های آزاده دنیا خواهد بود لذا از همه ادیان، مذاهب، فرقه‌ها، گرایش‌ها و فرهنگ‌های مختلف در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند که این مهم نیز مسئله وحدت را پررنگ‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام عرفانی بابیان اینکه راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است، تصریح کرد: کنگره عظیم اربعین بزرگ‌ترین اجتماع جهانی علیه نظام سلطه است و به‌نوعی یک استغاثه جهانی برای ظهور منجی بشریت، حضرت امام زمان (عج) به شمار می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: در این حماسه باشکوه، مسلمانان به همراه دیگر مردمان آزادی‌خواه جهان زیر پرچم اباعبدالله علیه‌السلام به‌سوی عدالت‌طلبی و استکبارستیزی حرکت می‌کنند و با اتحاد و انسجام خود موجبات وحشت دشمنان شده و آن‌ها را به چالش می‌کشانند.

حجت‌الاسلام عرفانی در ادامه با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین نشان از قدرت جهان اسلام است خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین به‌مثابه یک حرکت بزرگ فرهنگی است که باید برای همیشه زنده نگه‌داشته شود چراکه زمینه‌ساز پیروزی حق بر باطل است و لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران بابیان اینکه آیین اربعین قدمتی به‌اندازه تاریخ کربلا دارد، گفت: کنگره عظیم اربعین نشان از بیداری ملت‌های آزاده و عرض‌اندام فرهنگ مقاومت در برابر استکبار جهانی است و امروز پیام عاشورا عالم‌گیر شده است.

حجت‌الاسلام عرفانی در پایان افزود: اربعین، اولین عرصه بعد از واقعه عاشورا است که به انسان فرصت می‌دهد تا به‌درستی این واقعه را بازخوانی و به یک جریان تبدیل می‌کند تا همواره اهتزاز پرچم عزت و اقتدار تشیّع را شاهد باشیم.

انتهای خبر/

پربیننده ترین ها