کدخبر: ۷۹۵۰۰
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵
چاپ

فعال فرهنگی گچساران در گفتگو با آفتاب گچساران:

دشمن از کنگره‌جهانی اربعین به وحشت افتاده است

غلامرضا شکوهی پور

فعال فرهنگی گچساران گفت: اجتماع اربعین یک مانور جهانی و قدرت‌نمایی علیه استکبار است و روحیه حق محوری، عدالت‌خواهی، اتحاد و همبستگی، شهادت‌طلبی و ظلم‌ستیزی در انسان‌های آزاده جهان حیاتی دوباره خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، غلامرضا شکوهی پور در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اهمیت و جایگاه اربعین حسینی گفت: کنگره بزرگ اربعین نماد بارز عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی است که با اهداف متعالی قیام اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام گره‌خورده است.

فعال فرهنگی گچساران بابیان اینکه اربعین مسیر کمال انسان است افزود: عظمت نهضت عاشورا و قیام سیدالشهدا علیه‌السلام در این روز بازخوانی‌ می‌شود و به‌عنوان پرچم برافراشته‌ای برای ترویج دین اسلام و حاکمیت ارزش‌های اسلامی در جهان خواهد بود.

شکوهی پور ادامه داد: اجتماع اربعین یک مانور جهانی و قدرت‌نمایی علیه استکبار جهانی است و روحیه حق محوری، عدالت‌خواهی، اتحاد و همبستگی، شهادت‌طلبی و ظلم‌ستیزی در انسان‌های آزاده جهان حیاتی دوباره خواهد یافت.

فعال فرهنگی گچساران بابیان اینکه دشمن از کنگره جهانی اربعین به وحشت افتاده است، تصریح کرد: کشورهای سلطه‌گر و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار، همواره به دنبال ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان در راستای بهره‌برداری به نفع خود هستند بنابراین وحدت و یکپارچگی بین ملت‌های مسلمان و دیگر مردم آزادی‌خواه جهان می‌تواند نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی کند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین پیام اربعین حسینی این است که شیعه توانایی حرکت به سمت ظهور منجی بشریت را دارد، اظهار کرد: کنگره چند ده‌میلیونی اربعین یک خیزش بزرگ برای زمینه‌سازی حکومت جهانی مهدوی خواهد بود، به‌بیان‌دیگر مردم محوری این حماسه بزرگ نشان از عزت و عظمت دین مبین اسلام و پایبندی مردم به مکتب انسان‌ساز عاشورا را دارد.

شکوهی پور در پایان گفت: باید توجه کرد که دنیای پر از ظلم و فساد امروز نیازمند آزادگی حسینی است بنابراین اربعین رسانه‌ای قدرتمند برای ترویج و تبیین نهضت عاشورا به شمار می‌رود لذا از حادثه عاشورا تا اربعین حسینی به‌عنوان دوره‌ای به جهت احیای ارزش‌ها یاد می‌شود.

انتهای خبر/

پربیننده ترین ها