کدخبر: ۷۹۵۰۴
۰۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۰
چاپ

دومین آیین ملی تکریم فعالان مساجد در قم؛

مسجد «فاطمه الزهرا» گچساران برتر کشوری شد+ تصاویر

در همایش ملی تکریم فعالان مسجد با عنوان «مثل ابراهیم» به میزبانی استان قم از فعالان مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها گچساران تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، دومین آئین تکریم و تجلیل از فعالان مساجد و معرفی مساجد منتخب کشور با عنوان «مثل ابراهیم» به میزبانی استان قم (همزمان در ۵۰۰۰ مسجد کشور) سی‌ام مردادماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

این همایش همزمان با روز جهانی مسجد با حضور ۲۳۰۰ نفر از فعالان مساجد کشور با همکاری تولیت آستان مقدس جمکران و سازمان بسیج مساجد و محلات برگزار شد.

در این آئین حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر اجاقی نژاد تولیت آستان مسجد مقدس جمکران، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حیدر بابا احمدی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات و حجت‌الاسلام محمدجواد علی‌اکبری رئیس ستاد ائمه جمعه به ایراد سخن پرداختند.

در دومین آئین تکریم و تجلیل از فعالان مساجد و معرفی مساجد منتخب کشور با عنوان «مثل ابراهیم» سه هزار منتخب مساجد کشور حضور پیدا کردند و همزمان با ۵ هزار نقطه در کشور هدف‌گذاری و متصل به این برنامه شدند.

در پایان این همایش ۳۱۳ نفر از منتخبان برتر فعالان مساجد کشور که شایسته تقدیر بودند، انتخاب و از آن‌ها تجلیل شد. در این آیین همچنین شاخص‌های فعالان برتر، وظایف فعالان مسجد و نقش مساجد در ارتقا سطح دینی، فرهنگی و اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تبیین شد.

در این آیین که ۲ هزار و ۳۰۰ تَن از فعالان مسجد از اقصی نقاط کشور حضور داشتند، ۳۲ نفر از تأثیرگذاران مسجد شامل امام جماعت، هیئت‌امنا و فرمانده پایگاه بسیج موردتکریم قرار گرفتند و ۴۰ مسجد فعال درزمینهٔ فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز معرفی شد.

بر این اساس نیز مسجد فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها شهرستان گچساران (شهرک بهارستان) به‌عنوان مسجد برتر سال از استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین معرفی و از امام جماعت، هیئت امناء، خادمان، فعالان، فرمانده و اعضای پایگاه مقاومت بسیج این مسجد نیز تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار