کدخبر: ۷۹۵۰۷
۰۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۶
چاپ

شنا در مخازن آب گچساران؛ شایعه یا واقعیت؟

خسرو افشین پور آبفا گچساران

رئیس اداره آب و فاضلاب گچساران به شایعه منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر شنا کردن افرادی در مخازن آب شرب این شهرستان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،خسرو افشین‌پور در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در واکنش به مطلبی در خصوص شنا کردن افرادی در مخازن آب شرب این شهرستان که در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده است، گفت: سه مخزن آب شرب در اطراف گچساران وجود دارد که یک مخزن در تپه «کوی طالقانی» با حجم 30 هزار مترمکعب، یک مخزن هم انتهای بلوار بعث (جنب مسکن مهر) و مخزن دیگری هم در مجتمع دانشگاه آزاد این شهرستان واقع‌ شده است.

رئیس آب و فاضلاب گچساران افزود: هر سه مخزن آب شرب این شهر دارای نگهبان هستند که به‌صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی انجام‌ وظیفه می‌کنند و اما نکته قابل‌توجه این‌که هر سه نگهبان به همراه خانواده در این مکان حضور دارند و گذران زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: هر سه مخزن آب شرب مستقر در کوی طالقانی، مسکن مهر و دانشگاه آزاد مجهز به سیستم دوربین مداربسته هستند اگرچه محیط این مخازن هم با فنس‌کشی و احداث دیوار به‌طور کامل محافظت می‌شوند و این در حالی است که مسئول حراست آبفا شهرستان گچساران نیز به‌صورت روزانه از این مکان‌ها بازدید و سرکشی به عمل می‌آورد.

افشین پور گفت: توضیح دیگر اینکه دریچه‌های این مخازن همیشه قفل هستند و ما عملیات کلرزنی روزانه را داریم که حتماً با حضور نگهبان این مهم انجام می‌شود.

رئیس آبفا گچساران تصریح کرد: مخازن آب شرب دیگری در مناطق امامزاده جعفر (ع)، روستای سعادت‌آباد و همچنین منطقه خیرآباد این شهرستان وجود دارند که به‌صورت روزانه پیگیر امورات این مخازن نیز هستیم؛ به‌عنوان نمونه در مخزن منطقه خیرآباد به‌طور شبانه‌روز یک نفر نگهبان و یک نفر اپراتور حضور دارند که نیروهای این مخزن هم به‌صورت نوبتی عوض می‌شوند که بازهم خود این مخازن دارای دیوارکشی کامل و مجهز به دوربین‌های مداربسته هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم گچساران به‌هیچ‌عنوان نگران چنین موضوعاتی نباشند لذا وظیفه‌ داریم که آب شرب سالمی به همشهریان برسانیم و خوشحالیم که خادم مردم هستیم؛ لذا شهروندان به شایعاتی که در فضای مجازی با هر هدفی توسط برخی افراد منتشر می‌شود توجه نکنند.

گفتنی است اخیراً مطلبی با عنوان عدم حضور نگهبان در محیط مخازن آب شرب گچساران و آبتنی عده‌ای از جوانان در این مخازن در شبکه‌های اجتماعی این شهرستان منتشرشده است.

انتهای خبر/

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار