کدخبر: ۷۹۵۵۸
۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
چاپ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران:

تبیین دستاوردهای دفاع مقدس بسیار حیاتی است

سرهنگ مسعود نوری

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت:امروز تبیین حقایق دفاع مقدس برای نسل‌های امروز کشورمان یک امر ضروری و حیاتی است و بایستی با جهاد تبیین به مقابله با تحریفات دشمنان و دسیسه‌های معاندین نظام اسلامی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، سرهنگ مسعود نوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: زمانی که انقلاب به رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید تقابلی بین جبهه اسلام و جبهه کفر به وجود آمد در این حال نظام سلطه با ابزار رژیم بعث به کشورمان حمله‌ور شد و با استفاده از خباثت صدام غاصب او را علیه نظام اسلامی تجهیز کردند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران افزود: حضرت امام راحل در این هنگام دستور جهاد و مقاومت دادند و ملت بزرگ ایران اسلامی به مقابله با توطئه‌های دشمن پرداختند و دشمنان را در این میدان هشت‌ساله ناکام گذاشتند. رهبر معظم انقلاب فرمودند که هدف رژیم بعث در جنگ تحمیلی اول تجزیه قسمتی از ایران بود و اما نتوانست یک وجب از خاکمان را تصرف کند.

نوری تصریح کرد: جوانان غیور ایران‌زمین فرهنگ جهاد و مقاومت را عملیاتی کردند دشمن می‌خواست صدای انقلاب را در گلو خفه کند، اما کور خواند چراکه صدای انقلاب همان صدای مردم آزادی‌خواه جهان، مبارزه با استکبار، عدالت‌خواهی و حمایت از مظلوم در عرصه‌های جهانی بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز دفاع مقدس دستاوردهای ارزشمندی برای کشورمان به ارمغان آورده است که استقلال، امنیت، عزت و اقتدار کشورمان ازجمله آن‌ها است در جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با تبعیت محض از ولایت‌فقیه غیرممکن‌ها را ممکن کردند و امروز تثبیت انقلاب اسلامی و صدور آن به سراسر جهان از دیگر دستاوردهای جنگ تحمیلی است.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت از انقلاب اسلامی الگو گرفته است و همین بس که از برکات جنگ این بود که چهره دوست و دشمن و ضدانقلاب و منافق نمایان شد صدالبته روحیه استقامت و مقاومت در دفاع مقدس اثبات شد و ملت بزرگ ایران گوش‌به‌فرمان ولایت همواره ثابت کرده‌اند که مقابل زورگویان عالم خواهند ایستاد.

نوری بیان کرد: امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یک مکتب تأثیرگذار و الگو به جهان معرفی‌شده است. اگرچه اولین توصیه به جوانان این است که بدانند ناامیدی و توقف در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ممنوع است لذا باید باور به امیدآفرینی در جامعه را تقویت کرد و به ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی توجه ویژه کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: امروز با جنگ شناختی دشمن مواجه هستیم پس در این میدان همچنان باید هوشیار باشیم چراکه دشمن در فضای مجازی به دنبال سیطره بر افکار جامعه ایرانی به‌ویژه قشر جوانان و نوجوان است لذا فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی دشمنان تبدیل شود.

نوری در پایان هم گفت: امروز تبیین حقایق دفاع مقدس برای نسل‌های امروز کشورمان یک امر ضروری و حیاتی است و بایستی با جهاد تبیین به مقابله با تحریفات دشمنان و دسیسه‌های معاندین نظام اسلامی پرداخت.

انتهای خبر/

پربیننده ترین ها