کدخبر: ۷۹۵۶۵
۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
چاپ

با شعار مشق همدلی برگزار شد؛

پویش «شور عاطفه‌ها» در گچساران+ تصاویر

پویش «شور عاطفه‌ها» جهت تأمین مایحتاج دانش آموزان بی‌بضاعت همزمان با دیگر مدارس گچساران، به‌طور نمادین با حضور مسئولان در مدرسه شاهد فدک این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،آیین نواختن زنگ عاطفه‌ها همزمان در سراسر کشور و به‌صورت نمادین در گچساران به همت آموزش‌وپرورش و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان برای دستگیری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت با شعار «مشق همدلی» برگزار شد.

امام‌جمعه گچساران در این مراسم ضمن تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان و قدردانی از برگزاری این آیین ارزشمند، اظهار کرد: امروز همه داغدار شهادت شخصیت بزرگی از جهان اسلام هستیم اگرچه تصور جبهه مقاومت بدون سید حسن نصرالله بسیار سخت است اما برکات خونش موجب امنیت منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش افزود: برخی‌ها هم حیات و هم مماتشان مبارک است، برخی‌ها هم خوب زندگی می‌کنند و هم مرگ باعزتی دارند، مرگ پایان زندگی انسان نیست و اگر همراه با شهادت باشد اجر و پاداشی فراوان دارد لذا شهدا بالاترین افتخارشان این است که درراه خدا گام برداشتند و با خداوند معامله کردند.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: تقویت روحیه شهادت‌طلبی، جهاد، مقاومت و همچنین دشمن‌شناسی از برکات شهادت سید حسن نصرالله خواهد بود و با شهادت سید حسن نصرالله نیز محور مقاومت قدرتمندتر از همیشه به اهداف و آرمانش ادامه خواهد داد.

وی در پایان هم گفت: لازم است که دانش‌آموزان در رابطه با پیرامون خود و حوادث امروز جهان تفکر و اندیشه کنند و قطعاً حرکت امروز دانش آموزان در پویش‌هایی مانند شور عاطفه‌ها، تمرین و تلاشی برای رسیدن به جایگاهی است که بتوانیم برای آسایش و نجات دیگران مؤثر واقع شویم.

تصاویر تکمیلی:

پربیننده ترین ها