کدخبر: ۷۹۵۶۶
۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۴
چاپ

گزارش تصویری؛

مراسم گرامیداشت شهید «سید حسن نصرالله» در گچساران

مراسم گرامیداشت دبیر کل حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله با سخنرانی امام‌جمعه گچساران و مرثیه‌سرایی محمدرضا محمودی و سید مصطفی خلیلی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،مراسم گرامیداشت دبیر کل حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله صبح امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش (امام‌جمعه گچساران) و مرثیه‌سرایی محمدرضا محمودی و سید مصطفی خلیلی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

امام‌جمعه گچساران در این مراسم به سخنرانی در وصف مجاهدت‌های شهید سید حسن نصرالله پرداخت و شهادت وی را آغاز مسیر پیروزی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به فرموده مقام معظم رهبری برشمرد.

حجت‌الاسلام هاشمی منش در ادامه افزود: شهادت پایان خیر برای کسانی است که در دنیا دنبال شهادت بودند و مانند شهید زندگی کردند، شهید سید حسن نصرالله عاشق شهادت بود، شهید حاج قاسم سلیمانی جمله معروفی دارند که شرط شهید شدن شهید بودن است.

وی ادامه داد: در تقابل با دشمن به‌هیچ‌وجه سازش جایز نیست، چراکه اگر انسان در هر امری با دشمن سازش کند و پاسخ به‌موقع هم ندهد قطعاً ضربه خواهد خورد. از ویژگی‌های سازش‌کار این است که می‌گوید اگر یک موشک بزنیم ۱۰ موشک می‌خوریم، اگر مقابله کنیم موردحمله قرار می‌گیریم، لذا قرآن می‌فرماید که اگر هم نزنید موردحمله قرار خواهید گرفت.

در این آیین که در نمازخانه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، کارکنان این شرکت به‌مانند همیشه با حضور پرشور خود نشان دادند و اعلام کردند که شهادت سید حسن نصرالله آغاز راه نصرالله است. شرکت‌کنندگان در این مراسم یک‌صدا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و انزجار خود از رژیم کودک کش صهیونیستی را اعلام کردند.

تصاویر تکمیلی:

پربیننده ترین ها