کدخبر: ۷۹۵۶۷
۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
چاپ

درگفتگو با آفتاب گچساران:

خون شهید نصرالله موجب تقویت جبهه‌مقاومت خواهد شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهران ذبیحی نژاد گچساران

فعال فرهنگی گچساران گفت: نظام سلطه بداند که خون شهید سید حسن نصرالله موجب تقویت و استحکام محور مقاومت خواهد شد و انتقام سید مقاومت با آزادی قدس شریف و نابودی کامل غده سرطانی اسرائیل همراه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، حجت الاسلام‌ والمسلمین مهران ذبیحی نژاد در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله گفت: شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان خود حامل پیام‌های مهمی در منطقه است که باگذشت زمان تأثیرگذاری آن در نقش محور مقاومت و زوال صهیونیسم جهانی نیز نمایان‌تر خواهد شد.

فعال فرهنگی گچساران افزود: از ایران اسلامی تا حزب‌الله در لبنان، از جهاد اسلامی و حماس در فلسطین تا انصار الله در یمن، از حشد الشعبی در عراق تا دیگر گروه‌های مقاومت در سوریه، همه و همه جزو جبهه مقاومت به شمار می‌روند که بااقتدار در مقابل نظام سلطه قد علم کرده و در حال مبارزه هستند.

ذبیحی نژاد بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب از شهید سید حسن نصرالله به‌عنوان «پرچم‌دار مقاومت در منطقه» تعبیر کرده‌اند، اظهار کرد: معتقدم که تصور حزب‌الله آن‌هم بدون سید مقاومت برای همه مظلومان و آزادی خواهان جهان بسیار سخت است اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند: «سید عزیز مقاومت پاداش‌ده‌ها سال جهاد فی سبیل الله و دشواری‌های آن را در خلال یک پیکار مقدس دریافت کرد و فیض شهادت پس‌ازاین همه مجاهدت حق مسلّم او بود...»

فعال فرهنگی گچساران با اشاره به اینکه شهادت سید حسن نصرالله، مسیر تازه‌ای را پیش روی جبهه مقاومت ترسیم خواهد کرد گفت: پویایی و بالندگی جبهه مقاومت به برکت خون شهدا است و بدون تردید خون سید حسن نصرالله موجب تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

ذبیحی نژاد تصریح کرد: سید حسن نصرالله عمر شریفشان را در مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از آرمان قدس شریف صرف کردند بدون تردید ترور سید مقاومت با حمایت آمریکای جنایتکار انجام شد و این روزها بازهم سکوت مجامع مدعی حقوق بشر را شاهد هستیم.

وی بابیان اینکه راه پرافتخار سید حسن نصرالله در آزادی قدس توسط خیل عظیم مجاهدان راه حق ادامه خواهد یافت افزود: نظام سلطه بداند که خون شهید سید حسن نصرالله موجب تقویت و استحکام محور مقاومت خواهد شد و انتقام سید مقاومت با آزادی قدس شریف و نابودی کامل غده سرطانی اسرائیل همراه خواهد بود.

ذبیحی نزاد در پایان هم تصریح کرد: بنابراین سرنوشت منطقه را جبهه مقاومت رقم خواهد زد چراکه امروز جبهه مقاومت با جایگاهی رسیده که متکی به یک یا چند فرمانده نیست بلکه تفکر و اندیشه‌ای از پیش تعیین‌شده است و این راه ادامه خواهد یافت درحالی‌که زوال و نابودی رژیم کودک کش اسرائیل حتمی خواهد بود.

انتهای خبر/

پربیننده ترین ها