کدخبر: ۷۹۵۶۹
۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
چاپ

با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد؛

همایش انس و الفت وابستگان سپاه در گچساران+ تصاویر

همایش انس و الفت وابستگان سپاه نواحی گچساران و باشت باهدف پیوند و الفت بین خانواده معزز بازنشستگان سپاه، در محل حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،همایش انس و الفت وابستگان سپاه نواحی گچساران و باشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

امام‌جمعه گچساران در این آیین ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله مؤثر در محور مقاومت بودند و ایشان امین امامین انقلاب بودند. شهادت نه برای شخص، نه برای جامعه و نه برای محور مقاومت شکست نیست بلکه شهادت بهترین راهی است که خود انسان انتخاب می‌کند و هرکسی که معتقد به راه و مکتب اولیای الهی باشد شهادت برایش عزت‌آفرین است.

حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: دشمن خبیث است که بهترین‌ها را به شهادت می‌رساند آن‌هم افرادی که برای دفاع از مظلوم و برای مبارزه با ظالم جهاد می‌کنند. لذا شهادت به ما یاد می‌دهد که سازش در برابر دشمن چقدر هزینه دارد و راه را برای تنبیه دشمن هموار می‌کند.

وی ادامه داد: شب گذشته نیروی مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق 2 نشان دادند که خویشتن‌داری و صبوری هم حدی دارد و می‌شود و می‌توان این رژیم کودک کش اسرائیل و سگ هار آمریکا در منطقه را متنبه کنند البته این حرکت تنها یک گوشمالی بود و اگر صهیونیست‌ها بخواهند حرکت دیگری را آغاز کنند مطمئن باشند که تلاویو با موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران زیرورو خواهد شد.

امام‌جمعه گچساران گفت: جهان به‌درستی مشاهده کرد که گنبد به‌ظاهر آهنین و پوشالی صهیونیست‌ها هیچ یارای مقابله بااراده پولادین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارد چراکه جمهوری اسلامی همواره در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم در خط مقدم بوده است و هیچ‌وقت ملت و دولت ما از این آرمان بزرگ فاصله نخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام هاشمی منش گفت: البته جمهوری اسلامی هیچ‌وقت دنبال جنگ‌طلبی و ناامنی در منطقه نبوده و همواره هم دفاع کرده است اگرچه ملت بزرگ ایران اسلامی هشت سال دفاع مقدس را تجربه کرده و دارای تجربه‌های گران‌سنگی است.

امام‌جمعه گچساران در ادامه با اشاره به برگزاری این همایش گفت: شما وابستگان سپاه در دوران دفاع مقدس به‌فرمان حضرت امام (ره) به مجاهدت درراه خدا قدم برداشتیم و امروز مانند پیامبر در میان امت هدایتگری می‌کنید و مسیر شما برای همه قابل‌تجلیل است درحالی‌که امروز تجارب خودتان از دوران دفاع مقدس را برای نسل امروز باید تبیین کنید.

وی در پایان گفت: برگزاری چنین جلساتی هم تجدید خاطره و عهد و پیمان است و هم تجدید روحیه است و هم می‌تواند برای تشریح و ترسیم راه و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوانمان نقش‌آفرین باشد.

تصاویر تکمیلی:

پربیننده ترین ها