کدخبر: ۷۹۵۷۶
۱۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰
چاپ

هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان ایران؛

پیروزی نفتی‌های گچساران مقابل مدافع عنوان قهرمانی

پیروزی نفتی‌های گچساران مقابل مدافع عنوان قهرمانی

هفته دوم بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور از صبح امروزبا برگزاری چهار دیدار آعاز شد که طی آن نفت و گاز گچساران برابر مدافع عنوان قهرمانی به برتری دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،سنگ آهن بافق، مدافع عنوان قهرمانی، در نخستین بازی خود در لیگ برتر میزبان نفت و گاز گچساران بود که برابر تیم یکدست و قدرتمند گچساران با نتیجه ۲۲ بر ۲۵ شکست را پذیرا شد تا لیگ برتر را با باخت آغاز کند. نفت و گاز گچساران با این پیروزی ۳ امتیازی شد.

تیم هندبال بانوان نفت گچساران امسال در حالی پا به مسابقات گذاشته است که با مربی خوب و با دانش خود در کنار بازیکنان تیم به دنبال کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر هستند .

بر اساس این گزارش تیم هندبال نفت که در هفته اول در گچساران در مقابل سپاهان مساوی کرده بود، در دومین بازی و در خانه حریف با شکست تیم بافق قهرمان لیگ برتر هندبال کشور خود را مدعی قهرمانی دانستند .

تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در دومین دیدار خود در مقایل تیم هندبال بافق که دو دوره قهرمانی لیگ برتر شده است و بیش از ده بازیکن ملی پوش دارد به پیروزی ارزشمندی دست یافتند .

با این نتایج نفت و گاز گچساران با ۳ امتیاز بصورت مشترک با سپاهان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

هفته سوم بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ۲۰ مهر ماه برگزار می‌شود و تیم نفت و گاز گچساران در سالن ورزشی شهدای پدخندق، میزبان تیم زاگرس جنوبی کازرون است.

انتهای خبر/

پربیننده ترین ها