کدخبر: ۷۹۵۸۵
۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
چاپ

ابتکار جالب یکی از مدارس گچساران برای روز ملی کودک؛

وقتی دانش‌آموزان آرزوهایشان را نقاشی کردند+ تصاویر

مدرسه شهدای صنعت نفت گچساران

برنامه‌های شاد ویژه روز ملی کودک، در دبستان دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران برگزار شد که با ابتکار عمل معلمان این روز به بازی، شادی و نشاط کودکان مدرسه اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،در ویژه‌برنامه‌ای که به مناسبت روز ملی کودک در دبستان دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران برگزار شد؛ دانش‌آموزان درحالی‌که مدادهای رنگی در دست داشتند، در سالن اجتماعات مدرسه گرد آمدند و آرزوهای خود را نقاشی کردند.

در این برنامه گل‌های بوستان دانایی ضمن هم‌نوایی با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و دیگر سرودهای زیبایی که برای آن‌ها پخش می‌شد؛ در روز ملی کودک به شادی پرداختند و برای ظهور منجی عالم بشریت و نجات کودکان غزه و فلسطین دست به دعا برداشتند و به درگاه الهی استغاثه کردند.

جشن روز ملی کودک در دبستان شهدای صنعت نفت گچساران با شعار «من کودکم» همراه با پخش آهنگ، اجرای شعر، کشیدن نقاشی، برگزاری مسابقه، اجرای بازی‌های سرگرمی و قصه‌گویی بود که حال و هوای پرنشاطی را به این آیین داده بود.

در پایان این جشن که با همکاری امور فرهنگی هنری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزارشده بود، از نقاشی‌های برتر دانش‌آموزان نیز تجلیل به عمل آمد.

تصاویر تکمیلی:

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار