کدخبر: ۷۹۵۹۱
۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹
چاپ

امام‌جمعه موقت گچساران درگفتگو با آفتاب گچساران:

عملیات «وعده صادق 2» هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت

امام‌جمعه موقت گچساران

امام‌جمعه موقت گچساران بابیان اینکه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق 2 فروریخت،گفت:این عملیات نشان داد که سامانه گنبد آهنین صهیونیست‌ها تبلیغاتی بیش نیست و ایران قدرت شکست بزرگ‌ترین سامانه پدافندی جهان را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی، در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: شهادت سید حسن نصرالله مرد نبرد محور مقاومت را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، اقدام کوبنده نیروهای مسلح کشورمان به تجاوزات پیاپی رژیم کودک کش اسرائیل در عملیات وعده صادق 2 نشان‌دهنده اقتدار و توانمندی جهان اسلام است.

امام‌جمعه موقت گچساران افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی و دیگر جوامع آزادی‌خواه جهان پس از ترور شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله و شهید سردار نیلفروشان بی‌صبرانه منتظر پاسخی درخور، مناسب و کوبنده به صهیونیست‌ها بودند.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ همان نمایش بزرگ اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که به‌خوبی هم اثبات کرد که رژیم منحوس صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرارگرفته است و به‌زودی هم نابود خواهد شد.

امام‌جمعه موقت گچساران در ادامه بابیان اینکه هیمنه پوشالی رزیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق 2 فروریخت، گفت: عملیات ظفرمندانه فرزندان این سرزمین در نیروهای مسلح نشان داد که سامانه گنبد آهنین صهیونیست‌ها تبلیغاتی بیش نیست و ایران قدرت شکست بزرگ‌ترین سامانه پدافندی جهان را دارد.

وی افزود: وعده صادق 2 این حقیقتاً را به جهان مخابره کرد که جبهه مقاومت با شهادت فرماندهانش همچنان مقتدر است و رزمندگان مقاومت در هرکجای منطقه حضورداشته باشند از اتحاد، انسجام و یکپارچگی برای شکست اهداف دشمنان برخوردارند و باقدرت مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام صفایی بیان کرد: نکته دیگر اینکه صهیونیست‌ها با شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت به‌نوعی احساس غرور می‌کردند و تصورشان این بود که کار جبهه مقاومت به سرانجام رسیده است اما پاسخ به‌موقع و دندان‌شکن جمهوری اسلامی نشان داد که قدرت رژیم کودک کش اسرائیل توهمی بیش نیست و هر وقت اراده کند می‌تواند صهیونیست‌ها را فلج و مواضع و منافع آن‌ها را در هم بشکند.

امام‌جمعه موقت گچساران بابیان اینکه وعده صادق 2 پاسخ مناسب به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه بود اظهار کرد: ملت بزرگ ایران به همراه ملت‌های آزادی‌خواه جهان از این اقدام سنجیده و به‌موقع نیروی مسلح کشورمان ابزار شور، شعف و شادی کردند و امیدواریم که دشمن درس عبرت بگیرد و به جنایاتش در سرزمین‌های اشغالی خاتمه دهد.

وی با اشاره به اقدام قدرتمندانه رهبر معظم انقلاب با حضور در نماز باشکوه جمعه گذشته تهران هم افزود: حضور باصلابت و مقتدر رهبر انقلاب در نماز «جمعه نصر» حقیقتاً نمایش قدرت در مقابل رجزخوانی نظام سلطه و به‌نوعی هم پیوند مردم با ولایت بود.

انتهای خبر/