کدخبر: ۷۹۶۰۴
۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۶
چاپ

ادامه رقابت‌های فوتبال جام آزادگان؛

چالش بزرگ نفتی‌ها و مشکلی که همچنان پابرجاست+ تصاویر

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

تیم نفت و گاز گچساران با سه پیروزی، سه شکست، یک تساوی و کسب 10 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران»، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از تیم‌های حاضر در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور به شمار می‌رود که توانسته با مربیگری «داریوش یزدی» نتایج قابل قبولی را تا این جای رقابت‌ها کسب کند.

این تیم از هفت بازی که پشت سر گذاشته 3 برد، سه باخت و یک تساوی داشته و در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ آزادگان قرار دارد. شاگردان یزدی در اولین بازی خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف تیم فوتبال «شهرداری نوشهر» رفتند و توانستند این تیم را یک‌ بر صفر پشت سر بگذارند.

همچنین تیم نفت و گاز گچساران در دومین دیدار خود در برابر تیم فوتبال «بعثت کرمانشاه» قرار گرفت و اولین شکست این تیم با نتیجه 3 بر صفر رقم خورد. نفتی‌ها در هفته سوم بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل تیم فوتبال «فجر شهید سپاسی» قرار گرفتند که با نتیجه یک‌بر صفر بازنده از زمین مسابقه بیرون رفتند.

بااین‌حال تیم نفت و گاز گچساران در هفته چهارم این رقابت‌ها دومین برد خود را در این فصل از رقابت‌ها دشت کرد و میزبانش «نیرو زمینی تهران» را به نتیجه یک‌بر صفر مغلوب کرد؛ بنابراین شهرآورد نفتی‌ها در هفته پنجم جام آزادگان با پیروزی گچسارانی‌ها رقم خود و تیم نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک‌بر صفر شکست را پذیرا شد. البته شکست 2 بر صفر مقابل مس شهربابک در هفته ششم نیز سومین باخت نفتی‌ها در این فصل از رقابت‌ها را رقم زد.

اما تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته هفتم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه «شهید بهنام محمدی» مسجدسلیمان میزبان تیم «داماش‌گیلان» بود که درنهایت تلاش هر دو تیم به‌تساوی ختم شد و هر دو تیم با نتیجه یک‌بریک زمینه بازی را ترک کردند.

با این تفاسیر داریوش یزدی، سرمربی نفت و گاز گچساران مهم‌ترین رقیب تیمش در جام آزادگان را عدم میزبانی در گچساران عنوان کرده و گفته است که مهم‌ترین رقیب ما در دیدارهای این فصل از جام آزادگان‌ همان مسافت‌هایی هستند که طی می‌کنیم و تاکنون چندین بازی انجام داده‌ایم که به‌نوعی رقیب اصلی‌مان‌ همان اتوبوس است.

وی در ادامه هم به این موضوع اشاره‌کرده و ادامه داده که الآن یک معضل بزرگ داریم و معضل بزرگ این است که بازی‌های خانگی تیم نفت و گاز گچساران به خاطر استانداردسازی و بهسازی ورزشگاه شهدای نفت خارج از خانه برگزار می‌شود و حتی وقتی‌که میزبان هستیم باید خارج از استان بازی کنیم.

یزدی بازهم بیان کرده که انتظار این است که مسئولان و مجموعه مدیریتی باشگاه نیز تمهیداتی در نظر بگیرند که این رفت‌وآمدها به ما ضرر نزنند، الآن دربازی‌های گذشته توان بازیکنانمان از دقیقه 75 به بعد کم شد و بنده علت اصلی را خستگی راه و مسافت می‌دانم.

سرمربی نفت و گاز گچساران در ادامه هم تصریح کرده بود مسئله‌ای که بازهم تکرار می‌کنم این عدم عدالتی است که برای تیم ما وجود دارد که آن‌هم ناخواسته است و کسی را هم مقصر نمی‌دانم، حالا شاید بخشی از این مشکل در خود شهر ما باشد که نباید اتفاق می‌افتاد و متأسفانه ورزشگاه شهدای نفت را به جهت استانداردسازی و بهسازی در اختیار نداریم و اما امیدواریم این شرایط زودتر هم مرتفع شود

هم‌اکنون تیم «آریو اسلامشهر» با 14 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول رقابت‌های این فصل از لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد، تیم «مس شهربابک» نیز با امتیاز و تفاضل گل مشابه، به دلیل گل زده کمتر در رده دوم ایستاده است و «صنعت نفت آبادان» هم با 14 امتیاز در رتبه سوم جای گرفته است. چهار تیم 13 امتیازی «بعثت کرمانشاه»، «پیکان تهران»، «سایپا تهران» و «فجر شهید سپاسی شیراز» نیز برحسب تفاضل گل، در جایگاه‌های چهارم تا هفتم قرارگرفته‌اند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با سه پیروزی، سه شکست و یک تساوی و کسب 10 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

تیم نفت و گاز گچساران فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را با تیم‌های فجر شهید سپاسی، پیکان، صنعت نفت آبادان، آریو اسلامشهر، مس شهربابک، شهر راز شیراز، بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، سایپا، پارس جنوبی جم، مس سونگون، مس کرمان، پالایش نفت بندرعباس، داماش گیلان، نیروی زمینی، نفت مسجدسلیمان و شهرداری آستارا آغاز کرده است.

انتهای خبر/