کدخبر: ۷۹۶۰۸
۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
چاپ

هنرمند کهگیلویه‌وبویراحمدی در گفتگو با آفتاب گچساران:

یحیی سنوار نامش در تاریخ مقاومت جاودانه شد

اورنک نارکی

هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی گفت: امروز جهان شاهد نمایشی از ایستادگی فرماندهان جبهه مقاومت است و شهادت «یحیی سنوار» موجب تقویت و انسجام بیشتر محور مقاومت می‌شود چراکه شهادت در گفتمان مقاومت همان تقویت راه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،اورنگ نارکی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به ابعاد شهادت «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: یحیی سنوار در عملیات طوفان الاقصی ضربه مهلکی به صهیونیست‌ها وارد کرده بود و در حقیقت مرد میدان و مبارزه بود و در غزه تصویری به نمایش گذاشت که برای همیشه تاریخ الگوی آزادی خواهان، مجاهدان و مظلومان جهان خواهد بود.

هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی افزود: صهیونیست‌ها بارها مدعی این مسئله بودند که یحیی سنوار در تونل‌های زیرزمینی حماس مخفی‌شده است، اما نحوه شهادتش نشان داد که او همواره در وسط میدان و رودررو برای نبرد با دشمن ایستاده است و تا آخرین قطره خونش هم جنگید تا به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه راه فرماندهان جبهه مقاومت باقدرت هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی در این خیال است که با ترور دلاور مردان مقاومت، به مقاصد پلید خود دست خواهد یافت که البته خیال باطلی است؛ لذا شهادت فرماندهان جبهه مقاومت نیز خدشه‌ای به ایمان و اراده محور مقاومت وارد نخواهد ساخت و تا آزادی کامل قدس شریف عقب‌نشینی نخواهد کرد.

هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی تصریح کرد: این روزها رژیم جنایتکار صهیونی با حمایت‌های همه‌جانبه دولت‌های غربی و به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکا و در سایه سکوت مجامع مدعی حقوق بشر، اقدم به گسترش استراتژی نسل‌کشی خود با تمرکز بر قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع در غزه و لبنان کرده است اما نظام سلطه یقین بداند که پیروز نهایی این میدان محور مقاومت خواهد بود چراکه بر اساس تفکر عاشورایی شکل‌گرفته است.

نارکی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که جبهه مقاومت همان‌گونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی بازنماند، با شهادت السنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت. حماس زنده است وزنده خواهد ماند؛ بنابراین شهادت یحیی سنوار موجب تقویت و انسجام بیشتر محور مقاومت می‌شود چراکه شهادت در گفتمان مقاومت همان تقویت راه است.

وی در پایان هم گفت: امروز جهان شاهد نمایشی از ایستادگی فرماندهان جبهه مقاومت است و شهید یحیی سنوار تا آخرین لحظه دست از مبارزه برنداشت درحالی‌که همواره در پی شهادت بود و شهادت فرماندهان محور مقاومت نه‌تنها مسیر جهاد و مبارزه را متوقف نکرده بلکه با عزم و توان بیشتری به مسیر خود ادامه داده است.

 

انتهای خبر/