کدخبر: ۷۹۶۰۹
۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
چاپ

توسط اوقاف و امور خیریه گچساران انجام گرفت؛

کمک به دانش‌آموزان نیازمند به برکت وقف+ تصاویر

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: 13 بسته‌ کمک معیشتی در راستای اجرای نیات امینانه واقف باهدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کم برخوردار روستای «ماهور باشت» گچساران توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،  الله کس نجیبی فر، رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران در این خصوص گفت: وقف احسان ماندگار و چشمه همیشه جاری است که علاوه بر اجر اخروی نام انسان را حتی در این دنیا همیشه زنده نگه می‌دارد و در تمامی اوقات از واقف هم به نیکی یاد می‌شود.

 وی افزود: در این راستا در سنوات گذشته یک باب منزل مسکونی واقع در کوی سه‌راهی گچساران حسب وصیت مرحوم «حاج فریدون کرمی» توسط برادرش وقف شد که بنا به نیت واقف هرساله از محل عواید این موقوفه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم برخوردار روستای ماهور باشت کمک و همچنین تعمیرات مسجد صاحب‌الزمان (عج) این روستا نیز توسط اوقاف و امور خیریه شهرستان به‌رسم امانت اجرای نیت می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران تصریح کرد: در سه‌ساله اخیر از محل درآمد این موقوفه به تعداد13 تا 16 دانش‌آموز البسه و پک کامل نوشت‌افزار و امسال هم بنا به درخواست مدیریت مدرسه روستای ماهور باشت هم‌بسته‌های کمک معیشتی تهیه و تحویل دانش‌آموزان شد.

نجیبی فر در ادامه اظهار کرد: در این آیین که در مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای ماهور باشت برگزار شد دانش‌آموزان بامعنی و مفاهیم وقف آشنا و جهت شادی روح مرحوم واقف ذکر صلوات و فاتحه نیز قرائت شد.

تصاویر را مشاهده کنید.

انتهای خبر/