کدخبر: ۶۳۶۹۲
۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
چاپ

آغاز بکار اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز گچساران

سرپرست اداره پژوهش و فناوری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از آغاز بکار این اداره در راستای ارتقای سطح دانش علمی متخصصان داخلی خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،کمال عاشوری سرپرست اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز گچساران ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کسب علم و فناوری در جامعه کنونی، اظهار کرد: افزایش کسب علم و دانایی در جامعه مسلمانان نیز علاوهبر ارزش مادی و دنیوی فضیلت معنوی محسوب می‌شود.

 

وی در ادامه سخنان خود از آغاز بکار اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد و افزود: مدیریت و راهبری نیازهای پژوهشی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران نیز بزرگترین رسالت این اداره است.

 

سرپرست اداره پژوهش و فناوری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: پیگیری نیازهای پژوهشی ادارات مختلف و بررسی پروپزالهای دریافتی از مراکز تحقیقاتی، راهبری و مدیریت پروژه‌های پژوهشی جاری و اجرایی کردن پروژه‌های مصوب گذشته، تهیه سبد پژوهشی سال و مدیریت و راهبری پروژه‌های تحصیلات تکمیلی پژوهش و فناوری از جمله اقدامات در دستور کار این اداره است.

 

عاشوری در ادامه سخنان خود ضمن ابراز امیدواری از شروع بکار این اداره با حمایتهای صورت گرفته از طرف مسئولان، عنوان کرد: امید است بتوان با پیشرفت و ارتقای سطح دانش فنی و بهره‌وری به  تولید بهینه  در این شرکت دست پیدا کنیم.

 

وی با اشاره به برگزاری سمینارهای علمی و پژوهشی مختلف با حضور کارشناسان و متخصصان مجرب در این شرکت، اذعان کرد: در راستای ارتقای سطح دانش متخصصان داخلی و ایجاد تولیدات داخلی نیز شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران اقدامات خوبی تاکنون انجام داده است.

 

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اداره پژوهش و فناوری از مجموعه‌ ادارات ستادی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران بوده که مستقیما زیرنظر مدیر عامل انجام وظیفه می‌کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.